Nieuwe vacature site (Gratis)

  • KOELMONTEUR

    Op deze nieuwe site kan je je aanmelden voor een nieuwe baan, je krijgt interresante aanbiedingen! Ja kan nog altijd meer verdienen blijkt wel, je moet alleen de stap eens nemen.

  • een lezer

    Als veel geld verdienen het enige argument is om van werkgever te gaan wisselen dan weet ik nog wel andere baantjes waarin veel meer geld te verdienen valt!

    Belangrijk is dat de arbeidsomstandigheden en de werksfeer goed zijn, en dat je geen 70 uur in de week moet draaien zoals vroeger het geval was.

    U vergeet te vermelden op welke site deze vacatures staan, ik ben zeer benieuwd!

  • Mark (ook een lezer)

    hoi,

    Ik vond de reactie van “een LEZER” een typische werkgever reactie.

    een lezer schreef:

    >

    > Als veel geld verdienen het enige argument is om van werkgever

    > te gaan wisselen dan weet ik nog wel andere baantjes waarin

    > veel meer geld te verdienen valt!

    > Belangrijk is dat de arbeidsomstandigheden en de werksfeer goed

    > zijn, en dat je geen 70 uur in de week moet draaien zoals

    > vroeger het geval was.

    > U vergeet te vermelden op welke site deze vacatures staan, ik

    > ben zeer benieuwd!

    Ik denk dat er steeds meer slecht betalende werkgevers zenuwachtig worden.

    De kans dat de monteurs “gaan lopen” is natuurlijk groot met de krapte op de arbeidsmarkt.

    En wat “belangrijk is” zal voor een ieder verschillen.

    Salaris is natuurlijk voor vele niet het belangrijkste ook scholingsmogelijken, winstdeling, arbeidsomstandigheden, een goed storingsdienstrooster, soort dienstauto, waardering, Afwisseling, doorgroeimogelijkheden, een goede ondersteuning van binnenuit.

    Maar dat zakkenvullers zenuwachtig worden van dit soot vacaturesites kan ik me wel voorstellen (op weke site????!!!!!!!!)

    Zelf ben ik 3 maanden geleden van werkgever veranderd. Ik werd zwaar onderbetaald (nu 1200 Gulden bruto meer).

    En ik heb het tot nu toe veel beter naar mijn zin. Nu werk ik bij een goed georganiseerd bedrijf en ik heb veel meer mogelijkheden om door te groeien!

    Dus rondkijken kan echt geen kwaad!!!!

    Groeten ,

    Mark

  • een lezer

    En als je het niet gelooft dan maak ik je wat anders wijs!

    Waar werk je dan, dan ga ik solliciteren!

  • Mark (ook een lezer)

    Laat een lezer eerst maar eens een naam krijgen !

  • een lezer

    Waarom ? Einde discussie.

  • mark

    Handoek in de ring????????? Durft discussie niet aan. 1-0

  • een lezer

    Hoezo, hadden wij een discussie dan? Ik heb jou een vraag gesteld en geen antwoord gekregen, en daarop heb jij een nieuwe vraag gesteld ( en ook geen antwoord gekregen ). Dat is geen discussie.

    Het lijkt me alleen onwaarschijnlijk dat iemand voor een andere baas gaat werken en dan in dezelfde functie f 1.200,– meer gaat verdienen. Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Nu ben ik toevallig geen koelmonteur maar doe ik bedrijfsadministraties, ( daarom reageer ik anoniem, iedereen kan meelezen, ook onze klanten )en zodoende weet ik wel het een en ander van salarissen. Misschien is het f 1.200,– per jaar?

    Verder ben ik pertinent tegen de ronselpraktijken die tegenwoordig ( in ALLE beroepen) plaatsvinden. Het is niet netjes , en je bent dan als bedrijf wel heel erg on-collegiaal bezig. En daar ging het me in beginsel om!( De site is trouwens nog steeds niet genoemd.) En er zijn inderdaad tegenwoordig ook beroepen die eigenlijk nooit dik betaald werden maar nu wel, b.v. kok, stucadoors etc.Niet aan te komen en ze verdienen echt heel veel!

    Ik denk, dat als een werkgever goed is voor zijn personeel, zowel financieel alsmede de arbeidsomstandigheden, zijn werknemers niet zomaar gaan lopen, ook al krijgen ze wat meer. Ik heb het zelf ook meegemaakt, maar waarom zou je ergens anders gaan werken als je salaris goed is, je wordt goed behandeld, leuke collega`s etc., bij een ander moet je maar weer afwachten hoe het daar allemaal is.

    Als iemand inderdaad zwaar onderbetaald wordt, dan is het logisch dat hij een deur verderop gaat. Daar is geen discussie over mogelijk.

  • Peter

    Wat verdient een gemiddelde koelmonteur eigenlijk? bijvoorbeeld een all-round monteur, service monteur, onderhoudsmonteur.

    Als je dat weet kan je vergelijken of je naar behoren wordt betaald.

  • niet relevant

    welke site is dat ?