Larue koeltechniek Den Bosch

  • william

    Wie kent deze firma rekent geen arbeids loon en voorrijd tarrief maar presteerd het wel om 500 euro voor een elliwel thermostaat te rekenen en 160 euro voor een voeler.

  • terpstra

    noem ze eens bij naam

  • sjef

    is toch aardig van hem. hij bouwt het gratis in:D

  • henvdk

    Zelfde naam als van een oplichtersnaam in de jaren 80-90 en toen werkend in de directie van een koeltechnisch bedrijf met installaties voor de bakkerij.

    Wellicht is er een appelk van de boom gevallen en in den Bosch terecht gekomen.

  • P.Ouwendijk

    Hallo Hen,

    Nederland is klein en toch groot.

    Dat soort mensen verleggen elke keer hun regio en kunnen jaren blijven klooien.

    In het verleden had je ook Stuivenberg's occaissioncentre uit Hilversum.

    Verkocht 8 cm. polystyreen voor een vriescel thermometer op de cel alvast een beetje richting de - 20°C.

    Kon qua prijs niemand tegenop en ze vonden elke keer weer een slachtoffer. ( slim? )

    Ik doe het maar gewoon goed en slaap lekker zonder te liggen woelen. ( maar dat hebben deze mensen niet denk ik )

    Groet

    Piet

  • Peter R

    Piet

    ik pas nog een klus gedaan voor het chinese hotel in delft toen ik met de rekening kwam bleek het van de familie CHAN te zijn nu blijkt het de grootste oplichters te zijn van den haag en rotterdam ze hebben rest. hotels en div. het pesoneel krijgt al maanden geen salaris maar de drie broers hebben afgelopen maand alle drie de duurste c klasse merc. gekocht en kontant want ze staan zeer slecht bekend ze hebben zaken op de gedempte gracht in den haag, kruisplein rotterdam en nog div. adressen kijk als je het niet weet dan werk je gewoon voor deze zaken ik heb ook nooit een bericht gehad van collega's, fred m, ron en ik geven elkaar door wanneer een klant niet betaald of anders en dan gaan wij ook niet ik weet niet of dit ook in de rest van nederland bebeurd maar in den haag wel

  • sjef

    Hier in in Eindhoven is er ook een bedrijf die onder deze naam werkt, kom mee en dan stickertjes tegen, voornamelijk

    kleine horeca koelingen

  • Mirjam

    Hebben restaurant en doen al jaren goede zaken met deze firma. Hebben totaal geen klachten en herkennen niks in bovenstaande verhalen. Kan dit bedrijf met de hand op mijn hart aan iedereen aanbevelen!

  • Marcel

    Ben het volkomen met die mevrouw van het restaurant eens. Heb geen klachten, heb deze firma via een goede kennis ontdekt (dus deze is ook tevreden anders had hij mij hem niet aanbevolen . Maar ja, zeurpieten heb je overal.

  • Guido

    Misschien moet william eens op een cursus spelling en hoe schrijf ik Nederlands?

    Verder: vooraf vraag je toch wat de prijs is, is toch normaal? Had William kunnen zeggen dat hij af zou zien van de reparatie .

    Heb ook met deze firma te doen gehad en ben zeer tevreden, met een goede service!!