Larue koeltechniek Den Bosch

  • sjef

    Kan best Guido, maar is wel vreemd dat er binnen 30 minuten 3keer een verweer wordt gegeven. Het riekt hier naar bedrog!!

  • henvdk

    goed gezien sjef.

    verweer past bij bepaald type mensen waar ik liever niet mee omga.

    eerst er wel 3 restaurants bijhalen die content zijn en dan natrappen met advies om nederlandse les te nemen.

    gr. hen

  • Peter R

    Guido,

    Waarschijnlijk heb jij nog nooit gehoord van oplichters, dat zijn ratten die alles beloven en niets doen ook betalen ze de leveranciers niet ondanks de afspraken die je gemaakt hebt.

    Als je een onwetend persoon treft dan moet je deze niet oplichten met een enorme hoge prijs en zeker geen reparatie uitvoeren van dik 500 euro die hooguit 175 euro mag kosten met garantie.

    Dus je bent van hetzelfde soort ratten misschien ben je de oplichter wel.

  • M V Litsenburg

    hoi . mijn koelkast was stuk. ik laat een monteur komen van juli .

    hij kijkt erna.hij zegt de electrostoring besturingsdeel kapot.

    ik zeg tegen die monteur wat kost dat . hij zegt 135 euro. oke ik zeg voor 135 euro heb ik geen nieuwe koel kast.

    dus ik laat hem maaken.hij is klaar en zegt. dat is dan bij elkaar 184 euro kost….dat was niet de afspraak., hij zegt daar kom

    er nog BTW bij

    maar dat is maar 19%. dat kan nooit zo veel.zijn . ik heb nog belt naar het bedrijf voor uit leg.

    de monteur zal mijn bellen. maar hij moet nog bellen.als ik dit had geweten had die koel kast niet laten maaken.

    dus ik voel me genaait

    afz MART

  • sjef

    tjah dat kun je wel zeggen ja. En met de broek aan nog welX(

  • goedbeginj

    Hallo allemaal,

    Per abuis ben ik op deze site komen. De firma Larue koeltechniek werkt hier in het zuiden ook onder de naam Harsema koeltechniek. Zelf ben ik dus onder deze noemer met deze familie in aanmerking gekomen en ook absoluut niet positief! Ook hier ruikt het naar echte oplichting om veel geld! Nu ben ik opzoek naar zo veel mogelijk situaties waaruit blijkt dat dit een echt patroon van werken is en geen pure toeval….Wie kan en wil mij helpen??

  • J.Bouwmeester

    Ik heb over deze firma niet tevreden.

    om de volgende reden; je wordt onpersonn geholpen, je betaald geen voorrij kosten maar voor het erna kijken kost het al € 30,00.

    Er is een koelsensor erin gezet € 145,00 + arbeidsloon + BTW jawel € 208,25.

    Het werkt de volgende dag nog voor geen meter. Als je beld met het volgende tel-nummer: 073-6120095 wordt er niet opgenomen of de lijn wordt verbroken.

    Nu heb ik gekeken op internet en blijkt DAT DIE SENSORT GEEN € 145,00 KOST MAAR € 33,95.

    Dus ik voel mij beet genomen in de kosten "u betaald geen voorrij kosten maar als je alles opteld betaal je het dubbele.

  • Peter R

    klaag je ook zo als een ziekenmhuis rekening onder ogen krijg

  • oscar keij

    hoi wij hebben imiddels ook kennis gemaakt met larue koeltechniek mijn moeder heeft daar een nieuwe koekast gekocht een ignis terwijl we een wirpool hadden besteld kosten 625 euro plus de kosten van het onderzoek van de oude koelkast 30 euro we zijn er in getuind enals ik wil bellen hoe het zit word je niet terug gebeld mensen als je een koelkast moet hebben ga dan gewoon naar de media markt of bcc daar heb je voor meer dan de helft van het geld een goede koelkast hoor met dit bedrijf doe ik nooit geen zaken meer viule afzetters dat zijn het:X

  • jan- willem

    Larue koeltechniek zijn oplichters 1e klas. Bij een klant van mijn ( die op dat moment op vakantie was) zijn ze ongevraagd naar binnen gegaan met de melding dat ze een storing kwamen verhelpen, op dat moment hadden ze toevallig ook een storing dus ze dachten dat heeft de eigenaar geregeld. na de werkzaam heden moesten ze contant 400 euro afrekenen voor de zogenaamde werkzaamheden.

    De volgende dag word ik opgebeld door de klant of ik dat bedrijf opdracht had gegeven voor de werkzaamheden. De storing was namelijk niet verholpen. Ik snap niet dat dit soort bedrijven nog bestaan en dat de overheid hier niks tegen doet.