altherma

  • henkje

    nee daarom vraagt hij ook info hier, maar met zulke antwoorden kom je heel ver

  • terpstra

    Ik denk dat je, je gaat verslikken. Als je gedachten komen vanwege een defecte cv combiketel ga je echt schrikken. Wat kost de zwaarste combi ketel? 1500 euri? Dan heb je al een aardig kanon volgens mij.

    Als je alles wilt zoals je als eerste omschreven hebt, begin maar te tellen bij 15.000, euri en hoger.

    Het is niet alleen maar je huis goed geïsoleerd hebben nl. er komen heel veel zaken bij.

    Heb je nog steeds trek?:S

    Tevens ben ik bang dat je dat nimmer terug verdiend. Er zit heel veel techniek in wat allemaal kapot kan, en dan? Monteurs duur, onderdelen duur, je staat letterlijk en figuurlijk onder een koude douche. (ook Alterna (daikin) en andere hoogstaande merken kunnen kapot)

    Meestal wordt er geadviseerd een cv-ketel als back-up er naast te plaatsen.

    Hebben ooit eens een aanbieding gemaakt voor nieuwe bungalow, moest alles wat maar mogelijk was, kosten….Ping € 200.000,= Wat denk je?.. gelukkig niet doorgegaan.(:P) op trammelant zitten we niet te wachten.

  • stef

    Je weet er inderdaad niksvan.

    gr. henvdk

    Sei erkend warmtepompinstallateur en fabrikant.

    wel sneu voor iemand die een erkenning heeft, maar wel weer goed dat je het ook toegeeft. Dat servex koel en vriestechniek zal dan ook wel poepzooi zijn. De rest bedankt voor de info

  • henvdk

    kranige kerel ben je om anoniem met een bedrijfsnaam te gaan gooien waar ik al 7 jaar uit ben.

    Maar ja dit bevestigd je IQ.

  • Peter R

    Beste stef

    maar een warmtepomp gaat ook veel langer mee dan een cv-ketel. Is het die extra investering waard? in hoeveel jaar wordt dat gemiddeld terugverdiend in een goed geisoleerd huis van 174m2 woonoppervlakte?

    Hoe kom je aan die onzin ee cv ketel heeft een paar onderdelen en die zijn goedkoop, een warmte pomp installatie heeft ietsje veel meer onderdelen die naar de klote kunnen gaan en waat verwacht jij dat die installatie waar jij het over hebt 50 jaar mee kan???

    ben je zo'n groene geitenwollensok idioot

    je kan hier het beste verdwijnen mijjn colega's die jarenlange ervaring hebben maken je kapot

    als je echt vragen hebt ga dan naar de man die het maken kan.

  • henkje

    wat reageert iedereen raar op een heel gewone vraag van iemand, je kunt toch gewoon uitleggen wat de voor en nadelen zijn?

  • henvdk

    Het is een prikbord voor vakmensen die willen discussieren.

    Je gaat toch ook niet met een kleuter in debat over Roemer of Rutten?

  • stef

    Beste henkje doe geen moeite ik heb dankzij A Terpstra, die wel zo vriendelijk was om mij een normaal antwoord te geven, al een aardig plaatje van de nadelen, nogmaals bedankt daarvoor. Voor de rest verwacht ik van het stelletje paupers en analfabeten op dit forum helemaal niks meer. Als blijk van waardering heb ik op airco-gids.com nog wel een passende waardering achtergelaten op het prutsbedrijfje van henvdk. Het adres waar onwetende en zoekende consumenten diep geminacht worden, omdat die sukkels allemaal stomme vragen stellen waar ze bij de familie vdk het antwoord allang van weten. Dit was het verder, fijne dag allemaal.

  • Peter R

    Wat ben je toch een stomme hond of ezel als je niets van het vak begrijpt dan denk ik dat je gelijk hebt als je gaat schelden en andere mensen op een achterbakse maneir onderuit probeer te halen laat eerst eens je e-mail adres achter zoals zoveel installateurs doen die niets te verbergen hebben en op het airco prikbord komen veel sukkels zoals jij wat doe je voor werk, heb je een stek diploma, ben je erkend installateur zoals zovelen hier, ik vraag me af of je wel naar school bent geweest en als je een reactie wil dan mail je maar mijn email adres is bekend

  • stef

    >je kan hier het beste verdwijnen mijjn colega's die jarenlange ervaring hebben maken je kapot

    >als je echt vragen hebt ga dan naar de man die het maken kan.

    Haha ga je me kapotmaken? Wil je ook zo'n mooi recensie? Iets met we hadden alles betaald, nooit geleverd, nu lange rechtzaak? Kleine moeite hoor. Zullen we zien wie hier wie kapot kan maken! Oja en ik was niet begonnen met deze flauwekul hoor… ik stelde gewoon een normale vraag.