Webmaster

  • Peter R

    Geachte webmaster,

    Er is een klein kind met de naam “stef” deze onbenul is met vreemde zaken bezig zoals bedreigingen zie ook airco prikbord waar opgeroepen wordt tot het uitmoorden van mensen dit heeft zeer weining met ons vak te maken, ik vezoek u deze man een zeer lange ban te geven zodat onze pagina weer kan worden gebruikt waarvoor het bedoeld is.

    Peter van Dien

  • stef

    onderaan deze pagina staat een link “reactie aan de webmaster”, je kan die beter gebruiken.

  • stef

    dat figuur op de airco-pagina was trouwens iemand anders, maar dat terzijde

  • Hans Erkelens

    Helaas bespeur ik tegenwoordig maar al te vaak dat reacties op dit prikbord weinig met ons vak te maken hebben, of inhoudelijk van “bedenkelijk” niveau zijn.

    Mede om deze reden ben ik de laatste tijd terughoudend in het plaatsen van berichten of reacties. Jammer, want ik volg het prikbord al sinds eind jaren '90 en poogde altijd inhoudelijk te reageren. Heb door de jaren heen veel discussies voorbij zien komen, maar met wat er zich de laatste tijd afspeelt kan ik mij niet identificeren.

    Ben overigens wel benieuwd naar de mening, en eventuele corrigerende acties van de webmaster.

  • Peter R

    Hans

    heb je het airco pagina ook gezien?

  • Hans Erkelens

    Ja Peter, dat heb ik onlangs ook gezien, maar ik associeer mijzelf meer met koeltechniek en vind airconditioning daar een afgeleide van. Een enkele keer kijk ik dus ook op het airco prikbord, maar voel me niet meer geroepen tot het beantwoorden van vragen over verrijdbare airco's of zelf aangelegde splitjes.

    Niet vakinhoudelijke berichten negeer ik gewoon (waaronder die waar jij waarschijnlijk op doelt). Internet is een vrij medium waarop iedereen zich kan uitleven. Anoniem of niet. Ik bepaal zelf wel wat ik inhoudelijk de moeite waard vind, en waarop ik reageer.

  • koeltechniek

    Deze zieke geest doet dit op heel veel prikborden en maakt gebruik van proxyservers en het tor-netwerk. Hierdoor is hij erg lastig te stoppen