lekzoeken inverter unit

  • Peter R

    Riezzie,

    Ik moet je gelijk geven het is waterstof/stikstof ik heb altijd gedacht dat het stikstof/helium was

    maar op de site van gasco staat,

    ►Met de waterstof-lekzoeker met digitale LED kunt u afl ezen hoe groot het lek is.

    ►Niet gevoelig voor andere gassen tijdens detectie

    ►Dankzij de directe en betrouwbare methode bespaart u veel tijd met zoeken naar het lek.

  • sjef

    Peter dit is formeer gas met 5% waterstofgas. Geen waterstof in zijn geheel, ondanks die minimale hoeveelheid zou ik het nooit

    gebruiken ivm de eigenschappen van waterstof ,met een sopje of gewone lekzoeker vind je alle lekken.

  • riezzie rich

    beste peter

    nou snapje ook wel waarom ik met ht probleem zit dat ik het lek niet kan vinden

  • Peter R

    riezzie

    heb je dat set van gasco

  • Peter R

    riezzie

    heb jij zo'n set geprobeerd als ik gasco moet geloven dan loop je zo naar het lek toe zelfs door muren kun je het lek vinden nu ben ik casper het spookje niet maar ik heb echt veel lekzoekers en ze zijn allemaal klote bij benadering kan je in de buurt komen van het lek en daarna de goedkoopste oplossing GROENE DREFT

  • riezzie rich

    beste peter,

    dat van gasco is super had een keer lekkage aan een vrf systeem nou in en dag had ik het lek gevonden dus het werk super normaal ben ik ook van het afpersen en en groene dreft maar dit was ook nie te vinden met dreft.

    groetjes Riezzie Rich

  • terpstra

    Dus je hebt het lek gevonden met het goedje van Gasco? was me nog niet helemaal duidelijk.