crisis

  • sjef

    Worden hier ook mensen continu gebeld met de vraag wie er verantwoordelijk is voor de advertenties?? Zeer irritant!!!:X

    O ja en uitzendbureaus ook al zoiets, of ze niet iemand bij je kwijt kunnen die te lui is om zelf te solliciteren??

  • terpstra

    Worden hier ook mensen continu gebeld met de vraag wie er verantwoordelijk is voor de advertenties?? Zeer irritant!!!

    Maak ik me al lang niet meer boos om. :)

  • sjef

    t lijkt of deze mensen weten wanneer ik boven op een trap sta in benarde positie, juist dan bellen ze. Alleen gisteren al tot 3 keer toe

  • M P W

    Intrum Justitia met hun abonnementen om incasso's uit te besteden.

    Advertenties in alle soorten en maten.

    Lead generators zoals Tellus, Companeo, airconditioning- offerte.nl, enzovoort.

    ZZP-ers en uitzendkrachten, wat ik trouwens onbegrijpelijk vind, op een personeelsadvertentie reageert niemand.

    Ik vind het niet eens zo erg wanneer duidelijk is wat er verkocht wordt. Maar die grap janussen die een zg. Gratis vermelding van dit jaar checken en toestemming vragen om door te plaatsen en vergeten te vertellen dat er voor betaald moet worden…. Of die surrogaat telefoongidsen…. Spookfacturen….nu ook per mail…. Vreselijk. Gewoon werken voor je geld is te veel gevraagd voor die lui….

  • terpstra

    vooral dat laatste lijkt nogal in te zijn. Zoals doorplaatsing van advert.?

    Zeg ik zet maar op de mail. Hoor en zie je nooit niets meer. (athans het eerste jaar)