isoleren vloeistofleiding

  • Peter R

    hallo,

    ik drink niet, rook niet, spuit niet, slik geen pillen, snuif niet, dus lazerus nou nee

  • riezzie rich

    beste heren,

    ik probeer A niet te verdedigen maar hij is wel de eerste die mij kan uitleggen wat er nou werkelijk gebeurt als die dingen in een machine zitten verder nog carrier is de eerste die deze dingen nu in hun nieuwe machines toepast want ik ben het meerdere keren tegen gekomen, en als carrier et doet gaan de rest het op den duurr ook wel doen dus der zit mischien wel een beetje toekomst in en ja 40 jaar geleden waren die pompen er ook maar 40 jaar geleden werd alles nog met relais en mechanische thermostaten en nu komt het allemaal uit een PLC dus er is wel degelijk verschil, het moderniseerd we jullie zijn oude rotten in het vak mischien wel mischien niet maar hoe bot iemand ook doet, hij lijkt mij dat je niet verlaagd naar zijn nivo tog of wel want anders krijgen we weer zo een hopeloze discussie als de vorige keer dat iemand helemaal pissig was geworden en begon te schelden op het forum

  • sjef

    Rizzie Carrier is dus niet de eerste, de meeste innovaties zijn bij de kleine en middelgrote installateurs te vinden. Maar voor de rest

    heb je gelijk, misschien een goed voornemen voor het aankomend jaar dat we met zijn allen wat milder moeten reageren op

    reacties. De reden waarom er zo fel werd gereageerd is omdat A's reactie hier wordt opgevat als reclame en daar is dit prikbord

    niet voor. Maar om kennis te delen en discussiëren.

  • henvdk

    Inderdaad oude rot in het vak ,die zelf dbase programma's programmeert en plc besturingen programmeert.

    En dan zeg je toch ook niet die jonge snotterkoppen zijn “…….”.

    Maar ja ,onverstand en domme arrogantie kennen geen fatsoen of grenzen.

  • Arie 2

    Heb je gelijk in peter, die dingen moeten het gewoon altijd doen. Ik ben tuinder en wordt bloedlink als ik sochtens merk dat de boel niet ingekoeld is.

  • Peter R

    Juist de meeste ouderen onder ons willen het liefst een ontdooiklok en een thermostaat waaraan ze kunnen draaien