Zoek programma's

  • Dieuwert-Jebbe

    Hallo Allemaal,

    Ik ben opzoek naar software van koeltechniesche programma's alles wat op deze site staat (http://koeltechniek.startpagina.nl) heb ik al gedownload.

    Dus heb je nog een site laat het me dan weten.

    Groetjes en alvast bedankt van het lezen van dit berichtje,

    Dieuwert-Jebbe van Leest

    leest13@zonnet.nl

  • Arthur Ket

    Voor de registratie van koudemiddelen, is er het programma KRIS 2000. Informatie hierover kan je vinden op www.escape-online.nl.

    Succes met je zoektocht.

  • Dieuwert-Jebbe

    Bedankt van je berichtje..allen ik probeer software te vinden waar je niet voor hoeft te betalen want ik vind dit een beetje te duur…maar als nog bedankt voor het sturen van dit berichtje..

    GRTN

    Diuewert-Jebbe

    Gea Grenco B.V.

  • jan

    Die programma's zijn wel op het web te vinden (veel!!!!!!)

    Tip: zoek niet rechtstreeks naar software , maar naar link site's. Doet dit ook een met vrij onbekende zoekmachnine's. Ook in scandinavie en Australie is vrij veel te vinden.

    In nederland hebben de “grote” fabrikanten leuke selectie sofware.

    Dieuwert-Jebbe schreef in bericht:

    ——————————-

    Bedankt van je berichtje..allen ik probeer software te vinden waar je niet voor hoeft te betalen want ik vind dit een beetje te duur…maar als nog bedankt voor het sturen van dit berichtje..

    GRTN

    Diuewert-Jebbe

    Gea Grenco B.V.

  • Robert Jan Sluiter

    Als je bijvoorbeeld de firma Trane belt en naar de heer Kolkhuis-Tanke vraagt kan je als je klant bij hun bent een gratis koellastberekeningsprogramma krijgen. Bij mijn weten is Grenco klant bij TRANE.

    Groetjes,

    RJ

  • jurry weijmer

    kijk eens bij www.helpman.nl