koudetechniek\opleiding

  • Humphry Dieteren

    ik zit nu in het examen jaar vmbo, en wil daarna een BB-opleiding in de koudetechniek doen.

    Gezien mijn leefttijd, kan ik geen geschikte opleiding en werkplaats vinden, gezien de gevraagde leeftijd 18 jaar is.

    Ik wil beslist niet twee jaar niets doen, en me het liefst verdiepen in de koeltechniek…

    wie kan me met raad en staat bij staan, en me enig advies geven wat de mogelijkheden kunnen zijn, na het examen jaar.

    groetjes, Humphry*********

  • Jan

    Voor vragen over de koudetechniek branche en de opleidingen kun je terecht bij ORKA, de grote regelneef voor opleidingen in de koudetechniek. Telefoon: 073-594 98 12

    font face=“broadway bt” color=“#cc0033” size=“2”>

    Webmaster koeltechniek.startpagina.nl®

  • Han Brouwer

    Bij Intechnium kun je informatie krijgen over de verschillende koudetechnische opleidingen. Mail eens met P.Galjaard@intechnium.nl hij kan je verder helpen.

    Je kunt ook eerst kijken bij

    http://www.olc.nl/catalogus/default.htm

    Ik denk dat de opleiding Monteur koudetechniek wel wat voor je is. Wellicht kun je op de school waar je die opleiding gaat volgen ook gebruik maken van de aanvulling op de lesstof namelijk de teleleertoepassing telecold. Begin volgend jaar gaat die de lucht in.

    groet,

    Han Brouwer