CE216 Examen.

• Dieuwert de NL1DJL

Hallo Allemaal,

Ik heb een klein vraagje mag je tijdens de Stek (CE216) Examen een NVKL schuif Gebruiken?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke Groeten

Dieuwert

• Danny van Elst

Hallo Dieuwert,

Ja je mag wel cker de nvkl schijf gebruiken hij zit zelfs vast een het logboek die bij de machine ligt.

Ik bedoek die tabellen kan niemand presies uit zijn hoofd!

Let er wel op dat je nauwkeurig meet en ook nauwkeurig leest van je schijfje.

Wanneer heb je examen?

Succ6 alvast het is te doen is mij ook met gemak gelukt ;)

• Joop Hoogkamer

Dieuwert

Let er op dat de schuif nog gebaseerd is op de oud wet- en regelgeving.

Ik heb besloten om de schuif pas aan te passen als de Minister de Ministerie Regeling heeft vastgesteld, midden van dit jaar.

Succes en groet,

Joop Hoogkamer

NVKL

• Hans Erkelens

Als ik naar de datum van het eerst geposte bericht kijk (11-06-2001) is deze discussie helemaal niet meer relevant. Na de wijziging van de layout van dit prikbord verschijnt een reactie op een oud bericht weer bovenaan, en lijkt het een nieuw bericht. Vind dit persoonlijk niet zo logisch, of wellicht even wennen?

• BMW-robbie

Ik geef zelf les voor CE 216, en neem ook examens af voor 216, maar de NVKL-schuif, waar eigenlijk een deel van de STEK-wetgeving op staat, mag niet gebruikt worden bij deexamens. Er wordt geacht dat je de relevante wetgeving, die op deze schuif staat, uit je hoofd weet.

Rob

• Dieuwert-Jebbe van Leest

Heren,

Dit is inderdaad een oud bericht, nu bijna 8 jaar verder mag ik wel hopen dat ik mijn CE216 mag behaald hebben ;)

Maar Hans dit is inderdaad wel jammer dat de berichten opnieuw boven aan komt te staan.

Mvg,

Dieuwert-Jebbe

• henvdk

Was evengoed interessant om te weten of je het inmiddels had of er nog mee bezig was.

Ook dat laatste was niet erg want het gaf dan aan dat je een doorzetter was.

succes in het vak.

vutter

henvdk