Lift voor binnenunits

• maarten

Ik zoek lift voor het tillen van mijn binnen unit .

Geen kanalenlift .

Het is een lift, ik meen een lucht uitvoering met luchtcompressor of met lucht pomp.

Dus het is een cilinder met hier aan ,vier uitklapbaren zij armen met wieltjes.

Hier boven op is een draag plaat te monteren, waar de binnen unit op komt te liggen.

Wie weet waar deze verkocht worden of wie heeft een beter idee.

Alvast bedankt Maarten.

• jan K.

• O van Egmond

Aarnoudse bv

Boerhavenlaan 21

2992 KB Barendrecht

0180-616000

Deze firma heeft ze opzeker!

• M. Brons

Wij gebruiken binnen IBK Compac BV de ALP-Lift LL320 (En deze bedoel jij zeker!)

Hefhoogte 3,2 m.

Hefcapaciteit: 125 kg.

De onze is een beetje gemodificeerd en heft met behulp van stikstof.

Wij zijn één en al lof over dit apparaat….

Info:

Alp lift BV

030-662 11 66

Groeten, M. Brons

• Hans Erkelens

HDW transporttechniek uit Ridderkerk levert deze ook. Ik heb bij dit bedrijf onlangs een Genie lift aangeschaft (waarmee ook heel goed binnenunits zijn te takelen) HDW heeft sinds enige tijd een afdeling, actief op het gebied van klein verticaal transport. Dit bedrijf zorgt voor een zeer persoonlijke benadering, en de apparatuur wordt geleverd met alle denkbare veiligheidscertificaten zoals dit in de hijsbranche gebruikelijk is.

Het nadeel van gasliften vind ik zelf dat ze minder geschikt zijn voor verticaal transport van buitenunits, voor zover deze op hoogte van het plateau genomen worden. Wanneer het gewicht van het plateau verdwijnt, expandeert de lucht en stijgt het plateau.

Succes met je keuze!

Hans Erkelens, HE techniek.

• Erwin

Dat verhaal over het (afschieten) van het plateau bij het wegnemen van de buiten unit is zeker een nadeel.Maar als je een touw neemt en die bind je om het plateau heen.En daarna om de voet van de lift als je op de juiste hoogte bent,dan gaat het perfect(tip)