koelbox voor in de auto

• fam. Rooks

Wij zijn op zoek naar een minikoelbox of iets dergelijks voor in de auto voor het bewaren van medicijnen tijdens het reizen met de auto die constant koel moeten blijven maar niet mogen bevriezen.

Een dergelijke koeling moet het liefst ook nog op 220/230 volt werken.

De inhoudsmaten behoeven niet groter te zijn dan 20 cm (lang) x 10 cm (breed) x 5 cm (hoog).

Het liefst niet veel groter dan de opgegeven maten.

Wie kan ons helpen.

Fam. A. Rooks

• Petr.

Electrolux heeft koelboxen die op accu en op 220 V werken. Ze zijn echter groter als de afmetingen die u nu noemt. Technische Unie verkoopt ze, en ik denk de grotere kampeerhandels ook wel, omdat ze veel tijdens het kamperen gebruikt worden.

Ik heb er een gehad die je kon instellen op koelen of vriezen.

• veenhuizen koeltechniek

coolmatic heeft allerlei koelkastjes en boxen t.b.v.mobiele koeling

voor de aangeven maten die worden opgegeven bestaat niet een standaard product simpelweg omdat het te klein is

wat ik u zal aanraden omdat het koeling t.b.v medicijnen betreft om een koeler met koelcompresor aan te schaffen deze kunnen constantere temperaturen handhaven ook met warme omgevings temperaturen meer informatie kunt u krijgen via veenhuizen koeltechniek tel 0342-472410 evt kunnen wij u ook documentatie toezenden dit kunt u aanvragen via dit e-mail adres

• Arjen

Ik had Elektrolux al benaderd.

Elekrolux heeft niet de koelbox in produktie die wij zoeken.

Arjen.

• Hans Erkelens

Geachte familie Rooks,

Een soortgelijke vraag is ooit via kennissen tot mij gekomen i.v.m. een chronische ziekte van hun kind.

Coolmatic fabriceert mobiele compressiekoelinstallaties, welke onder vrijwel alle omstandigheden goed presteren.

Indien u via internet meer informatie over dit produkt wilt verkrijgen kunt u kijken op : www.lasaulec.nl, kies groep “installatiemateriaal en verlichting” vervolgens subgroep “nautiek” en vervolgens “diversen”

In deze categorie vindt u artikel 554249 “koelkast coolmatic”

Mogelijk dat deze site u gedetailleerde informatie biedt.

Succes toegewenst met uw zoekactie.

Hans Erkelens.