cursus koeltechniek

• Patricia

graag zou ik willen weten of er ook cursussen koeltechniek voor administratief personeel worden gegeven. Ik werk nl. op de planning van een koeltechnisch bedrijf. omdat ik de telefoontjes van de klanten met storingen krijg, is het wellicht nuttig als ik iets meer van koeltechniek weet. Een heel aantal storingen zijn telefonisch op te lossen, en als dat niet mogelijk is, dan zou ik misschien wel een vermoeden kunnen hebben wat er wel aan de hand zou kunnen zijn (handig om te weten hoe lang een monteur bij een storing bezig is).

Kunnen jullie me hier meer info over geven?

Bedankt.

• Peter.

In de loop der jaren zul je zien dat je “koeltechnische kennis”toeneemt, zonder dat je ooit aan een installatie gewerkt hebt.

Veel storingen zijn inderdaad telefonisch op te lossen of, in ieder geval, te analyseren. Koeltechnische opleidingen voor adminitratief personeel zijn er bij mijn weten niet.

• G.R.Bauritius

Ho-ho, niet zo vlug nee zeggen. Bij Elsevier opleidingen geven wij een basiscursus koeltechniek KTA (17 avonden) die geschikt is voor iedereen die zonder enige koeltechnische bagage aan deze cursus begint. Ik heb regelmatig administratieve mensen, inkopers, etc in de klas gehad. Ook dames en met prima resultaat. Ik heb dezelfde categorie mensen ook opgeleid voor het STEK-diploma. Ook hierbij weer dames. Bel Elsevier Opleidingen in Zwijndrecht en vraag naar Tiny Dam.

• Patricia

Beiden bedankt voor jullie antwoord!

• johan

als je te ver moet riezen zou je het ook nog schriftelijk kunnen doen via frigidarium opleidingen in Zeist.succes

• G.R.Bauritius

De cursussen van SBC/elsevier worden op meerdere locaties door het hele land gegeven.