elektrostatische luchtreinigers

• Hans Erkelens (HE techniek)

Weet iemand of er losse elektrostatische luchtreinigers bestaan, die in het retourluchtkanaal van een satelietmodel airconditioner kan worden gemonteerd, en zo ja, wie deze levert?

Alvast bedankt voor de reactie(s)

• A. Terpstra

Hallo Hans,

Ik moest wel even zoeken, zit niet zoveel in dat spul, maar toch gevonden.

Bij Air Trade Centre hebben ze van dit soort units.

Betreft het merk TRION. Type MAXV 1400 / 2000,

Misschien kun je hier wat mee.

Ga naar:

http://www.airtradecentre.be/

Klik op J (luchtbehandeling en airconditioning), daarna op 6 (luchtreinigers), daarna op 4 (inbouw model)

Groeten Terpstra

Bedankt voor de tip.

Ik ben klant bij ATC, en heb de catalogus nageslagen voor nadere informatie.

De maatvoering van het inbouwelement wijkt jammergenoeg teveel af van het aanzuigplenum van de sateliet airconditioner. Bovendien is het element te hoog. Past niet boven het systeemplafond.

Ik zal deze vraag in ieder geval bij ATC deponeren.

Groet, Hans Erkelens.

• Pascal(Airway airconditioning)

Beste Hans,

Als je nou die trion inbouw neemt , neem het goede type want je hebt hem met luchtdrukmeter dus fan aan LR aan maar ook een die altijd aan blijft en dat wil je niet want dan kan je steeds terug voor het geknetter en nu we daar toch op gekomen zijn , het is wijs om de rode draad als het elec. open is zie je het gelijk om die door te knippen .kleine tip P.S. ATC is erg duur met zijn spullen hoge prijzen lage korting ik haal ze daar niet.

Ik ben ook klant bij Interland techniek, maar zij hebben geen kanaalmodellen.

Heb je nog een tip voor andere leveranciers?

Groet, Hans.

• Pascal(Airway airconditioning)

Beste Hans,

Als je precies weet wat je nodig hebt moet je maar eens een mailtje sturen Pwallaart@hotmail.com dan spreken we het even door e misschien kunnen we dan wat voor elkaar betekenen.

Groeten Pascal