aansluiten

• fred

Wat een commotie heb ik los gemaakt,en dat alleen om mij koelcel aan te sluiten! Ik heb voorlopig besloten om even niks te doen,en het aansluiten even te laten voor wat het is.Ik ga van de week bekijken of ik dit door een stekbedrijf laat doen,maar dit zal wel veel meer gaan kosten(denk ik).

Ik ga hier en daar maar eens vragen wie of wat een beetje te betalen zaakje is.

Fred

• Hans Erkelens (HE techniek)

Fred,

Je sprak over de regio Spijkenisse / Hoogvliet

Ik ben een STEK-erkend zelfstandig werkend koeltechnisch installateur uit Hoogvliet, en sta bekend om een goede prijs/kwaliteit-verhouding (eenmanszaak). Gezien de fysieke afstand wil ik dus best eens vrijblijvend komen kijken om je te

adviseren en een all-in prijspgaaf te doen. Leg deze prijs dan maar eens

naast de kosten die je verwacht.

Groet, Hans Erkelens, HE techniek Hoogvliet.

www.he-techniek.nl

• fred

Hr.Erkelens,

Is er een mogelijkheid dat U een en ander “zonder” bon doet?

Anders word het mij toch te duur.

Ik hoor het wel van U

Fred

Fred,

Ik stel voor dat ik eerst eens kom kijken wat er precies moet gebeuren. Dat

kost niets. Daarna zal ik een nette prijsopgaaf doen. Ik denk dat we daar

samen best uitkomen. Waarom denk je eigenlijk bij voorbaat al dat het te duur voor je wordt?

Je kunt rechtstreeks contact met mij opnemen, de gegevens vindt je op www.he-techniek.nl/gegevens.htm

Verdere communicatie moerten we maar direct voeren omdat dit niet relevant is voor het prikbord. Als het project geslaagd is kunnen we daarvan op het prikbord verslag uitbrengen.

Groet, Hans.

• fred

Sorry,dat het allemaal zo lang heeft geduurd,maar er is hier van alles mis gegaan.

Op dit moment kan ik niet inschatten of mijn winkel kan blijven bestaan.

Jammer van alle tijd en moeite Hans Erkelens,maar kwamen te veel problemen op mij af.

nogmaals bedankt,ik geloof best dat U een serieuze vakman bent en een hoop van Uw vakgebied afweet.

mischien kan in de toekomst nog een beroep op U doen.

mvrgr. Fred

Ik weet niet wat voor problemen je allemaal hebt, maar in ieder geval sterkte!!!

Mocht het nodig zijn wil ik je in later stadium alsnog van dienst zijn.

Het beste!

Hans.