Sorry, ik ben even niet in staat geweest te antwoorden maar ik zal nu proberen een goed antwoord te geven op de vragen.
Hans,Terpstra en Pascal,
Volgens mij heeft het systeem wel in deze combinatie gewerkt maar zeker weten doe ik het niet.Ik heb het namelijk gekregen bij een bedijf waar ik met de vrachtwagen stond te lossen.Daar was een koelfirma bezig de unit te vervangen voor een modernere installatie.Het was hen wel opgevallen dat hij leeg stond toen ze hem wilden aftappen.Hij moet dus ergens lek zijn geweest.
Enfin,ik heb de hele zwik meegenomen en thuis weer opgebouwd.Wel heb ik nieuwe leidingen en een nieuw bun-out filter gebruikt (er was ook al een filter tussen gezet,vandaar dat ik denk dat de originele compressor gesneuveld is),afgeperst op 20 bar en er leek niets te lekken.Toen heb ik 'm laten vacuumeren en vullen.
Het apparaat werkte toen naar behoren.
Dat van die winterregeling wist ik niet,maar dat zullen de losse onderdelen wel zijn,wat je kan zien dat het er later bij op gezet is.
Ik denk dat de inspuiting in de binnen unit zit.zeker weten doe ik het niet.
Het geluid wordt zwaarder als binnen de lucht kouder wordt.Het is echter geen extreem zwaar ronkend geluid. Zodra de buiten unit de ontstane warmte weggeblazen heeft,wordt de lucht uit de binnenunit weer warmer en zakt ook het geluid van de compressor weer af,alsof hij dan minder zwaar moet werken.Het toerental blijft wel gelijk.