zonder compressor

• René

Hoi,

Al jaren gebruik ik een heel oude koelkast van het merk electrolux.

Deze heeft geen compressor maar een verwarmings element.Ik denk dat het hetzelfde systeem is dat nu nog in camping-koelkasten op gas gebruikt wordt.

Nu zou ik wel eens willen weten hoe dat werkt.Is er iemand die er een boek over heeft en mij het isbn nummer wil doorgeven?

Alvast dank.

Groeten,

René van Iochem.

• Ger Bauritius

Absorptiekoeling.

Ik kan je wel wat sturen, maar dan heb ik je adres nodig. Als je dat niet op het prikbord wilt zetten, vraag dan of de webmaster het naar mij doorstuurt.

• René

Hr. Bauritius,

Heel graag.

Ik heb de webmaster gevraagd mijn adres door te sturen.

Ben bereid eventuele kosten te vergoeden.

Vriendelijke groet,

René van Lochem.

• G.R.Bauritius

Ik zie het wel verschijnen. Een mailadres is voldoende. Je zou ook eens kunnen kijken bij

www.nh3tech.org/absorption.html

Dat is een engelstalig verhaal, maar goed leesbaar.

Groeten, Ger Bauritius

• René

Hr Bauritius,

Ik geloof dat U mijn adres niet gekregen hebt.

Dan maar zo : v.lochem-ardon@zonnet.nl.

Die informatie op die engelstalige pagina is erg nuttig,maar als U mij nog meer wil sturen houd ik mij aanbevolen.

Vriendelijke groet,

René van Lochem.

• Hans Erkelens (HE techniek)

Wanneer je je muispijl richt op de onderstreepte naam achter “auteur” in het bericht verschijnt een directe snelkoppeling naar het e-mail adres van de afzender in de taakbalk.

Je hoeft dus nooit specifiek je e-mail adres te vermelden.

• G.R.Bauritius

Rene, Het klopt wat je zegt, maar je adres is nu genoteerd. Ik zal dit weekend een principe schema scannen.

Hans, bedankt voor de tip. Ik verbaasde me er al over dat ik thuis wel eens bedankje voor een antwoord kreeg.

groeten, Ger.

• René

Goh…..weer wat geleerd.

Bedankt voor de tip,Hans.

René.