ZZP-ers gezocht

• L. Stroop

Voor een middelgroot koeltechnisch bedrijf zijn wij opzoek naar zzp-ers. Wij zijn gesitueerd in de provincie groningen, dus onze voorkeur gaat uit naar kandidaten uit die provincie.

Wij zijn een onderneming die zich bezig houdt met alle facetten die er zijn binnen de klimaatbeheersing en luchttechniek. Wij zijn in het bezit van het dealerschap van een gerenomeerd merk. Dagelijks zijn wij bezig met diverse opdrachten in de regio en daarbuiten.

Ter aanvulling van ons team zijn wij opzoek naar kandidaten in de leeftijd van 22 tot 35 jaar die als zzp-er aan het werk zijn. Zij dienen in het bezit te zijn van de juiste vereiste papieren en daarnaast zelfstandig kunnen werken. Ook dienen zij in het bezit te zijn van een eigen auto voorzien van de benodigde gereedschappen. STEK diploma is een voorkeur maar niet noodzakelijk.

Voor meer informatie verzoeken wij een ieder die belangstelling heeft even contact met ons op te nemen via de e-mail of via een bericht op dit forum.

info@alsklimaatbeheersing.nl

• wubbo

hallo wij zijn een koppel koelmonteurs die zelfstandig werken en in het bezit van alle papieren zoals bv. stek diploma. ik weet niet of u nu ook monteurs zoekt maar wie weet kunnen we eens contact hebben. wij hebben een bus die reclame vrij is en bezitten al het nodige gereedschap.

wubaro installatietechniek

burg. ij. wiersumstraat 1

9963 pj warfhuizen (groningen)

0595-789902

06-27522737

• P.Vink

Ben op zoek naar zelfstandige Stek zzper die soms samen kan werken en voor mij de storingen kan overnemen als ik met vakantie ben. provincie Z-holland–Utrecht