Goeiedag beste mensen,
Ik heb een vraag en hoop dat ik die hier kan en mag stellen?
Ik heb een opleiding genoten (koelmonteur) van bijna twee jaar, maar door omstandigheden niet kunnen af ronden door een arbeidsongeval. Doordat ik langdurig ziek ben geweest (revalidatie) is het niet meer mogelijk een examen af te leggen ect, ect, en ben ik in feite voor deze funktie werkonbekwaam geworden met alle gevlogen van dien waardoor ik van werk ben moeten veranderen.
Ik heb nu een andere baan die totaal niets te maken heeft met de funktie als koelmonteur, maar het rollend materieel (personenwagens) in het bedrijf heeft airconditioning. Hiervoor volg ik nu een opleiding op eigen kosten. Deze opleiding theoretisch gedeelte volg ik in Nederland, en komt straks het praktijk gedeelte (examen) er aan te pas met name om STEK gecertificeerd te worden.
Nu wil ik vragen of er iemand bereid is zodat ik me nog meer kan voorbereiden op het examen om het 1 en ander uit te leggen, ofwel voor te doen in de praktijk inzake het airco gebeuren en handelingen die verricht moeten worden, betreft vacuumeren, lek zoeken e.d. in de omgeving van Maastricht en omstreken.
Tot zover bedankt,