Hoe is het mogelijk

• peter van dien

Het is nog steeds een raadsel waarom wij een Stek papiertje nodig hebben

zie hier een advertentie,

Alle aangeboden airco's zijn doe-het-zelf paketten, geheel compleet en eventueel zelf te monteren, u bespaart honderden euro's op de installatiekosten! U heeft geen speciaal gereedschap nodig en een monteur inschakelen is niet noodzakelijk! Wij adviseren de splitunits die niet plug&play zijn wel te laten vacumeren. Hiervoor kunnen wij voor u bemiddelen. Wij kunnen ook de installatie voor u verzorgen, door geheel Nederland en België.

Onze merken: Fuji, Gree, Hitachi, Haier, Sharp, Panasonic, Toshiba, TCL, Cool-Summer, Fairland, LG-airco, Delonghi en Zibro. Andere merken in overleg leverbaar. Alle produkten met orginele fabrieksgarantie.

ALLE VERMELDE PRIJZEN ZIJN INCLUSIEF 19% btw!

Betaling dmv eenmalige incasso, op rekening, rembours, contant of pinbetaling (afhalen) hier

Willen de knoeiers niet reageren

Peter

• p.ouwendijk

Wat is de naam van dzez frima dan

PS ik bne gene knioer.

greot peit

• Jan

http://www.aangenaamkoel.nl

• peter van dien

Piet,

Kijk eens op de site van klussenenwonen daar wordt een airco geinstalleerd door een STEK erkend installateur

Ik vertel steeds tegen de klant dat het solderen van koelleidingen zorgvuldig moet gebeuren en wel onder stikstof en daarna afpersen met stikstof als het geheel dicht is dan gaat de vacuumpomp erop en wij vacumeren tot 100 Micron.

Ik heb geen stikstof fles gezien en ben benieuwd naar hun vacuumpomp.

Elke klusser in Nederland heeft zitten kijken zijn wij nog geloofwaardig?

peter

• Luk

Het is een beetje de schuld van de industrie lijkt me, een airco is een consumer-item, gaat ie stuk, dan heeft de industrie weer meer werk, ofwel nieuw ofwel onderdelen.

Dus laat ze maar knoeien. Zoiets doe je enkel met klein grut, niet met een installatie waar voor duizenden euro's aan gas op zit.

Heb zelf van de week nog wat knoeiwerk moeten gaan oplossen, jongens toch, de klant was blij dat de zaak weer draaide, ben wel wat bang voor z'n reactie als de factuur komt.

Net zoals met de pc's, tv's, printers. Hoe meer er stuk gaan, hoe meer er weer kunnen verkocht worden. En geloof me, er wordt gerekend bij het management hoor!!

Luk.

• klasieb

Jan het gaat hier om units gevuld met propaan deze machientjes vallen dus niet onder stek.