service monteur

• Anton de Ruijter

Ik ben service/montage monteur en bied mij aan om koeltechnische werkzaamheden te doen. Heb geen service auto. U kunt mij eventueel ook huren en ik kan u een rekening sturen. Heb voldoende ervaring, doe het liefst airco's.

Heb ook een monteur stek diploma.

Ik kom uit het zuiden van het land, omgeving Breda.

• Brian Tennebroek

CoolJob is een werving- en selectiebedrijf in de koudetechniek. CoolJob zoekt en bemiddelt kandidaten voor vaste banen (loondienst). Coolmatch.nl daarentegen is gericht op de zzp-er (deze site is uitontwikkelt, maar staat nog in de kinderschoenen), zodra U zichzelf inschrijft kunnen wij U trachten te matchen aan interessante werkgevers.

• Grenco

Beste Anton,

Ik lees net jouw oproep. Wellicht kan Grenco een geschikte werkgever voor jou zijn. Grenco is een aantrekkelijk bedrijf voor STEK monteurs omdat:

+ hoogwaardige koeltechnische opdrachten bij interessante bedrijven

+ aantrekkelijke opleidingen en concrete doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld hoofd monteur

+ goede arbeidsvoorwaarden

+ solide bedrijf

Interesse? Bekijk onze vacatures eens op www.grenco.nl. Wil je meer informatie, stuur me een e-mailtje.

Groet, Larren

• robert m

ja anton

ga lekker bij grenco werken .

laat ook even weten wat voor nummer je bent geworden .

wat een uit vooruit zicht hoofdmonteur.

en ze betalen daar goed uhhhh not

• peter van dien

Robert M

Zo staan bandieten ook altijd in de krant

Maar goed ik heb vroeger bij een Joodse baas gewerkt die zei altijd “beter een grote knecht dan een kleine baas” hij had gelijk

peter

• ART

kan zijn maar ze betalen wel slecht dus er moet wel wat anders goed zijn want anders blijft er geen man

Gr Art

• hen vdk

Ja Art,

Maar jij zou toch ook alleen maar iemand aannemen die 8 uur produktief per dag kan volhouden ?

Kun je dat niet (meer)

Blijf dan zitten waar je zit

groet hen

• ART

ja Hen daar zit wel wat in

• klasieb

Ik weet dat ze York in Breda ook nog mensen zoeken, misschien is dat wat voor jou. KlasieB