dat is goedkoop

  • peter van dien

    Het allernieuwste op gebied van doe het zelf. Zeer eenvoudig je airconditioning bij

    vullen. Bespaar al gauw zo'n 80 euro op garage kosten. 3 in een, refridgerant (R134a

    tetrafluoroethane 1,1,1,2), olie en lekstop (dicht eventueel lekkage aan rubberen

    O ring). totale inhoud 510 Gram. Breng je airco weer tot leven.

    Voorheen CASTROL R134A!!!!!!

    Zeer eenvoudig in gebruik, Goed schudden voor gebruik.Sluit de vul nippel aan op

    het LAGE druk ventiel, zet de airconditioning aan, en bijvullen maar. Een kind kan

    de was doen!

    Ook leverbaar als handunit en losse bussen zie onze andere advertenties.

    Wij leveren o.a

    - Reparatiesetjes voor lekkage's in airco's

    - Lekdetectorpakketten

    - o-ringen

    - Anti-bacterieenspray

    - Drukmeters

    - Handunits palstic / Staal

    - R134A bussen voor handunits

    - Alles wat te maken heeft met R134A systemen

    Verzend kosten binnen Nederland ? 6,20 bij vooruitbetaling

    Onder Rembours versturen ?12,95

    Betaling via paypal ook mogelijk ? 9,75 incl. verzendkosten

    Voor Belgie en Luxemburg ? 12,50 vooruitbetaling (geen rembours)

    MEKOTRADING TOT UW DIENST

    Trefwoorden : r134 r134-a r134a R134 R134a R134-a freon vulslang airconditioner

    airconditioning ac AC a/c A/C koude-middel koudemiddel refrigerant

    het telefoon nummer is 06 28671007 veendam groningen

    stek, vrom en de hele pleuriszooi kan de pot op

    peter

  • Hans Erkelens

    Je hebt deze bussen ook met een klein manometertje er op. Dat metertje lijkt een beetje op een meter van een CV installatie. Heeft een groen gebied wat overeenkomt met de juiste werkdruk.

    Wij werken incidenteel wel eens voor een bevriend garagebedrijf, om schadeauto's met airco na herstel opnieuw te vullen na drukbeproeving.

    Hij kwam ook ooit eens met zo'n spuitbus. Had ie gekregen van een of andere vertegenwoordiger.

    Later had hij bij een van zijn klanten, waarvan de auto-airco niet werkte, die bus eens aangesloten en schrok zich rot. De druk was veel te hoog, sloeg helemaal door in het rode gebied van het spuitbusje.

    Toen wij om raad werden gevraagd bleek gewoon de compressor niet in te schakelen. De hoge druk was dus gewoon de druk bij stilstand van het systeem, en warme motor.

    We moeten wel lachen om dit soort situaties, al is het feit op zich al tekenend genoeg. Lang leve de vrije handel.

    Maar Peter, bekijk het eens van een andere kant.

    Als je volgens je freonboekhouding wat R134a tekort komt, weet je waar je het kunt kopen. Het verzamelen van koudemiddel-verbruiksgegevens bij een STEK controle, om zodoende emissiecijfers te kunnen vergaren, is dus feitelijk ook zinloos.

  • Roger

    die spuitbussen met R22 en R134 etc liggen in een groot deel van de wereld gewoon in de supermarkt en het tankstation te koop.