Lekke plaatkoeling

• peter van dien

hallo,

mijn vraag is deze

een kalnt heeft een toonbank met 3 hoeken het geheel is aan elkaar gelast van het expantie ventiel gaan 4 pijpen naar de plaatkoeling er komt één zuigleiding naar buiten nu is het zo dat deze man de zaak 2 jaar geleden gekocht heeft met de gedachte ik zit hier nog zeker 10 jaar en dan ga ik verbouwen maar een paar weken geleden kreeg het hele winkelcentrum een aangetekende brief "binnen één jaar moet iedereen eruit want het gehel winkelcentrum gaat plat er komt nieuwbouw dat is positief ook voor de klant maar deze week een lekkage in de plaatkoeling ik kan de rvs bovenplaat niet losmaken dan gaat alles stuk de lasnaden van de hoeken en zijkanten zijn rvs gelast.

de toonbank is gevuld met R134a

er is een lekstopmiddel ook al is het maar tijdelijk, wie heeft hier ervaring mee en hoe lang gaat het mee als het werkt

IK WIL GEEN @!#$ VERHALEN HOREN

Peter

• hanske

Hallo Peter,

ik weet dat er een middel is voor de autoairco's,

maar die werken wel met andere drukken

Bijzonder van Supercool is het produkt Leak Stop:

Special geformuleerd voor het dichten van airco lekken in slangen, pakkingen, afdichtingen en ALLE type O-ringen waaronder, HNBR, Nitrile en Neopreen ringen.

Bevat geen polymeren en geeft geen verstopping van aircosysteem componenten

Eén busje van 4 oz. behandelt 1 auto

Wordt aan het aircosysteem toegevoegd met een standaard R-134a kraan en slang

Bevat een UV lekzoek kleurstof, 2 oz. olie vulling en O-ring conditioner

Compatibel met minerale, ester- en PAG oliën

Bevat 2 oz. R-134a koude middel

is misschien het proberen waard ?