vriendelijk

• joop loderus

Hallo Collega's.

Even een ander soort berichtje,zoals jullie weten werk ik in Riga en van instantie's in nederland krijg je niet of nauwelijks een reactie als je ze wat vraagt.

Dus wil ik even kwijt dat ik zeer goed en vriendelijk ben geholpen door de mensen van de firma TRANE uit soest.

Ze hebben mij documentatie van een chiller die we hier bij het Hotel hebben netjes per pdf gestuurd.

Zo zie je maar weer dat het ook anders kan,en dat er toch ook nog mensen zijn met het hart op de juiste plaats.

Groeten uit Riga Joop.

• kennard

Hoi Joop,

Hoe is het weer in Riga….?!!

Naast de fa. Trane zijn er ook nog wel een paar andere leveranciers/importeurs die je willen helpen c.q. ondersteunen Joop.

Daarnaast is het maar net wat je moet hebben en wie je er voor moet benaderen.?!

Heel veel werk plezier in Riga en tot horens.

gr, kennard

• joop loderus

hallo Kennard

het weer is momenteel prima 20c.

Wat betreft de hulp zijn er ongetwijfeld meer merken die willen helpen, ik wil alleen aangeven dat er als je hulp nodig hebt er mensen zijn die je terwille zijn.

En niet zoals bij eerder genoemde instantie's je niet eens een reactie terug krijgt.

Verder alles goed hier en ik ga met plezier naar mijn werk.

groeten uit Riga.Joop.

• kennard

Joop,

Goed om te horen dat t weer beter is dan hier.

Hier regent het momenteel…….

Het is erg jammer dat reacties van die organisaties uitblijven.

Je zou toch verwachten dat een branche organisatie juist wel reageerd.

Maar ja, we verwachten wel meer in ons vakgebied en toch blijkt vaak nog dat er mensen zijn waar je eigenlijk niks van kunt verwachten omdat ze de kennis niet hebben en de regels aan hun laars lappen.

Ik ben onlangs naar de info dag geweest van die organisatie betreffende de PED en de toepassingen in de praktijk.

Ik hoop snel de cursus te kunnen gaan volgen, zodat ik misschien wat meer inzicht krijg in het toepassen ervan in ons bedrijf.

Nu heb ik de tools wel en ik gebruik ze ook maar toch zit ik nog wel eens met vragen e.d.

Beetje scholing extra kan dan ook geen kwaad denk ik dan maar.

Joop veel plezier daar en werkse.

Gr, kennard