Bouwmarktprodukt problemen wel of niet op prikbord

• henvdk

Wat vinden jullie?

Is dit prikbord ook voor technische vragen van bouwmarktprodukten of dozenschuiversprodukten.

Je kunt ervoor zijn om te zien hoe slecht de service is van hun leveranciers.

Je kunt er tegen zijn omdat je vindt dat het niet op het prikbord van “koeltechniek ” thuishoort.

Mijn mening?

een beetje beiden.

Als het niet te gek wordt mag het er af en toe op om te zien ,wat achter dat goedkope zooitje zit.

Wordt het teveel dan zou het naar een aparte pagina moeten.

bv. pagina “bekende aircomerken zonder serienr en zonder importeursondersteuning”.

• joop loderus

Hallo Hen.

Je kunt het ook zo stellen,wie stelt de vraag?

Is het iemand uit ons vak gebied of iemand die zo'n ding heeft aan geschaft en nu problemen heeft.

Er zijn een aantal vragers die denk ik in de categorie doe het selvers vallen en willen weten hoe het zit.

je kunt niet iedereen controleren hier op het prikbord,een vraag gesteld door een collega die je dan kunt helpen al of niet met een snabbel merk,of de doehetselver die goedkoop uit wil zijn.

diverse merken worden de grond in geboord,maar in een ander land weer op gehemeld.

ik denk dat het geen kwaad kan om te zien hoe de ontwikkeling is op dit gebied.

dan weten we tenminste waar we over praten,en kun je altijd nog af wegen of je de vraag wil of kunt beantwoorden.

groeten Joop

• Willem

Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, ben eigenlijk beetje tegen censuur hier, vraag me wel af of dit prikbord soort vraagbraak voor bouwmarktaircoshopperparticulieren moet worden inderdaad, maar weet eigenlijk niet of Maxicool door ook onder valt;

en uit nieuwsgierigheid, wat is de kwaliteit in het Letse ?

mvg Willem

• joop loderus

hallo Willem

De kwaliteit hier in Latvia loopt sterk uiteen.

We hebben hier buiten de bestaande merken als onderandere York,trane, mquay lg,mitsubishi, ook poolse merken en russische.

de poolse merken zijn voor 90% voorzien van de bekende compressoren zoals danfoss scroll.

veel koel cq vries eilandtjes zijn van lumitee hermetic.

Verder is het principe allemaal het zelfde, rus of pool alleen het is iets groter aan de buitenkant, gemaakt voor de eewigheid.

Hier staan compressoren van 40 jaar die nog steeds dienst doen in kleine melk bedrijfje's of bij boeren voor de koelcel.

Het is allemaal zo gek nog, niet de wilde verhalen die ik hoorde voor dat ik hier naar toe ging,ik heb ze nog niet mee gemaakt.

Ik heb in holland meer rommel moeten verwijderen als je in de service ruimte moest werken, dan hier.

Wat men heeft dat koestert men tot het echt niet meer gaat.

groeten Joop.

• Theodoor Minnema

beste mensen,

mijn persoonlijke mening is dat het gewoon moet kunnen om die informatie te mengen zullen we maar zeggen.

Kijk eens bij een heel ander gebied (www.problemcar.nl), daar zie je een geweldig voorbeeld van kennisuitwisseling tussen hobbyisten en vaklui van allerlei pluimage.

op die site zie je mensen die elkaar écht willen helpen, zonder je af te zei… omdat je maar een beter meerk had moeten kopen of wat dan ook.

Helaas zie ik op onze? prikborden soms zeer botte kop reacties die een ander er mischien van af doen zien om ooit nog advies te vragen.

Als dit een elite site gaat worden voor alleen de top vaklui is het doel volledig gemist.