wel rekening geen levering

• peter van dien

onlangs kreeg ik een faktuur van een instelling zonder dat er een prestatie of levering tegenoverstaat die rekening kwam van stek.

of je het er mee eens bent of niet je moet betalen voor NIETS anders komt de deurwaarder bij mij pas na 6 jaar want ik verdom het te betalen voor iets wat niet recht is maar zeer scheef, als je bent ingeschreven dan ben je de klos maar als je NIET bent ingeschreven dan kun je doen en laten wat je wilt want er is toch geen controle de zwartwerkers kunnen alles kopen wat ze willen dus plaatsen en repareren ze alles wat los en vast zit op het koelbebied en NIEMAND doed er iets aan bij het NMA adviseren ze mij naar de nationale ombudsman te gaan als het kan met zeer veel colega's die dit kunnen onderbouwen en als wij gelijk krijgen dan is er een weg naar de rechter en als die ons gelijk geeft dan zal het min van FROM alle bijdragen die wij vanaf de invoering van het stek betaald hebben terug te betalen met rente natuurlijk.

in de wet staat duidelijk dat je niet mag stelen, je mag je zelf niet verijken door andere op te lichten, dat is vanzelfsprekend ook voor wittebord criminelen zoals de overheid of mogen deze legaal stelen als dat zo is heb ik iets over het hoofd gezien

graag een reactie

peter

• Terpstra

Is dat soms je jaarlijkse contributie bijdrage? Je bent (wordt ) verplicht hier bij aangesloten te zijn als STEK-erkend bedrijf toch??????

Dus ik denk dat je dan ook verplicht bent de contributie te betalen.

Of je uit laten schrijven, denk ik.

• peter van dien

Hr. Terpstra,

Als een oveheidsinstelling met TWEE maten meet dan kies ik voor de goedkoopste, de meest eenvoudige, geen controles (dit is zeer vernederend om met de een of andere kwiebus langs je klanten moet en uitleggen dat deze kwiebus mij controleerd dat moeten ze doen bij de zg. colega's die helemaal niets hebben)

Ieder bedrijf slikt het maar betalen en nog eens betalen maar waarvoor, wat doen ze met het geld, ik heb nog nooit één nuttige opmerking gehoord.

het stek een nutteloze instelling

peter