waar komt dit vandaan?

• peter van dien

waarom moeten wij aan alle voorwaarden voldoen dit geeft de ZWARTWERKER NOG MEER MOGELIJKHEDEN

http://www.handelsonderneming-rjv.nl/default.aspx?BerichtID=72&HID=4

peter

• Terpstra

Misschien vragen ze wel om je stek nr. ter controle? of…….. je krijgt nog 10% extra korting.

• p.ouwendijk

Deze situaties zijn misschien te vergelijken met brommeronderdelen.

Overal kan je snelle onderdelen kopen maar je mag ze er niet opzetten.

De overheid werkt het gewoon zelf in de hand.

Misschien kan je wel zoiets als een CFK pas ontwikkelen die je pas krijgt als je een erkenning hebt.

Zowel voor handelaren als koeltechnische bedrijven.

Voldoe je daar niet aan en handel je toch alles inbeslag nemen en een dikke prent.

Groet

Piet Ouwendijk

• peter van dien

Hallo Piet,

Ik heb het15 jaar geleden al over een pas gehad toen was het niet haalbaar omdat de verkoop vrij is maar als er koelmiddelen voor bijna de netto prijs wordt aangeboden dan werkt het zwartwerker en misschien wel de erkende stek bedrijven in de hand want als je koudemiddel te kort kom dan koop je het gewoon zonder bon of in dit geval je laat het voor 7.50 euro thuis bezorgen dat is vele malen goedkoper dan het gezeur met vrom.

Na het overlijden van mijn vrouw (38 jaar getrouwt) kreeg ik een stek controle toen ik zei dat ik niet of zeer weinig gewerkt had en niets te controleren valt is gezegd door dit zootje vuil “dan had je het moeten opzeggen” alsof mijn hoofd daarna staat maat de controle is geweest en de controleur had liever wat grote installaties gezien die ik geplaatst zou hebben ????

Laten ze gaan controleren maar dat doen ze niet want vrom heeft de controles begin vorig jaar stopgezet dus er zijn geen controles meer !!!!

Het is in nederland plukken, stelen en roven en dat allemaal in naam van de Keizer

peterp.ouwendijk schreef:

>

> Deze situaties zijn misschien te vergelijken met

> brommeronderdelen.

> Overal kan je snelle onderdelen kopen maar je mag ze er niet

> opzetten.

> De overheid werkt het gewoon zelf in de hand.

> Misschien kan je wel zoiets als een CFK pas ontwikkelen die

> je pas krijgt als je een erkenning hebt.

> Zowel voor handelaren als koeltechnische bedrijven.

> Voldoe je daar niet aan en handel je toch alles inbeslag

> nemen en een dikke prent.

>

> Groet

> Piet Ouwendijk

• r

Ik begrijp dat je problemen heb met zwartwerkers.

Maar dit betekend niet dat je een winkel daar de schuld van kan geven.

Handelsonderneming-rjv is bied voor de airconditionings installatie's ook het inbedrijfstellen aan.

En volgens de wettige regels mag elk bedrijf airconditionings units verkopen.

• terpstra

als je reageerd prima, geef wel even gewoon je naam. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr