Losse Aircoslang kopen

• NLHVV

Hallo,

ik ben al heel lang op zoek naar een langere aircoslang. hij moet ongeveer 2 meter zijn, en diameter van 120mm.

via google heb ik geen winkels kunnen vinden die dit leveren.

heeft één van jullie misschien een adresje waar ik het kan kopen?

alvast bedankt,

sander

• terpstra

een airco slang met diameter van 120mm? nou nou, je bedoelt zeker zo'n lucht afvoerslang die ook aan een wasdroger zit.

• Cor moerkerken

Fa schilt airconditioning te meerkerk verkoopt deze slang wel voor zover ik weet ,

het is niet de goedkoopste slang

groeten Cor

• NLHVV

Het is een echte aircoslang, zo'n stevige. we hebben het inderdaad geprobeerd met een wasdroger slang. maar die is wat minder stevig, en kan de hoeveelheid hitte van de airco niet aan

• gerard1

Als je de slang van een verrijdbare airco gaat verlengen heb je dan wel nagedacht over de weerstand die een langere slang krijgt?

De ventilator die in je airco zit is uitgelegd op de lengte die bij de unit zit, als je de slang gaat verlengen heb je kans dat er veel te weinig lucht door je condensor gaat, met alle gevolgen van dien.

Advies NIET doen

• NLHVV

De slang komt net 10cm tekort, de slang is 150cm, en moet 160cm zijn, aangezien die niet verkrijgbaar is een 200cm, (je kan hem gemakkelijk inkorten)

Dit soort slang is het:

http://i63.photobucket.com/albums/h139/NLHVV/SL380465.jpg

• NLHVV

Fa. Schilt reageert niet op mijn e-mails, dus ik twijfel of die nog wel bestaan.

Iemand nog een ander bedrijf?