Heeft er iemand een goed adres voor revisie van een relatief kleine compressor Dorin k300 cs?
mvg Sjef
Is dit voor een klant? Wat moet er aan gerviseerd worden dan?
Nieuwe wikkeling? nieuwe glijlagers? nieuwe krukas en of zuigers?
wikkelen kost vaak al duurder dan een nieuw compressor. (en er blijft altijd een risico aan verbonden)
Stel een prijs voor aan de klant, voor het wikkelen en of andere zaken. (tevens even goed duidelijk maken dat er een risico aan vast zit, {het is en blijft een oude mach.}
en als het fout gaat hij wel betalen moet)
Geef tevens de prijs van een nieuwe en geef de klant daar een redelijke korting over.
De klant blij met het goede advies, en nog wat korting, jij blij want je hebt achteraf geen gelazer.
De kleppen denk ik en de lagers geloof hij tikt heel erg de windingen zijn nog goed machine is ook nog in bedrijf.
Als ik een nieuwe moet aanbieden moet ik deze uit Italië laten overkomen vandaar. Dus ik weet niet of er bedrijven zijn
die deze reviseren omdat het een relatief kleine compressor is 3,5pk
RCF-International
Postbus 1595
3800 BN-Amersfoort
Nederland
Tel +31(0)33 - 470 20 52
Fax +31(0)33 - 476 68 74
Dick van den Bergh
info@rcfnederland.nl
www.rcfnederland.nl
of
www.serecobv.nl
E-mail: sales@serecobv.nl
Sereco BV
Laan van de maagd 115
7324 BT Apeldoorn
Fax nr 0031 (0)55 844 01 80
The Netherlands
Jeroen Hermans
Telephone number 0031 (0)6 525 699 07
E-mail: jeroen@serecobv.nl
Je geeft aan machine is nog in bedrijf. is het dan mogelijk deze een geruime tijd stil te zetten?
Ik weet niet of je wel eens Prescold compressoren bent tegen gekomen,
deze compressoren hadden daar ook nogal eens last van (vroeger) was weinig aan te doen.
Het zou een beetje lullig zijn, als er een aantal dingen zijn vervangen, het geluid nog niet naar de zin is van de klant.
Mensen horen nl. steeds meer ook na een revisie van een compressor. Vaak geluiden die er altijd al zijn geweest maar niet zo direct waren opgevallen.
Maar laat eens weten wat richtprijs is van een 3PK compressor revisie.
Hallo,
Ik ga nu iets zeggen dat in de koelwereld zeer vreemd is,
Ik had een bakker die nog één jaar moest draaien daarna ging zijn zaak dicht, de buren hadden al lang geklaagd over herrie ik ben naar een auto onderdelen zaak gegaan en heb een paar tubes teflon vet gekocht die je ook in versnellingsbakken gebruikt om gieren van de tandwielen te verminderen het was een dwm en een dorin bijde zeer oud na een half uurtje lopen is het geluid een stuk minder geworden hij heeft de machines verkocht aan een visboer die heeft er nog jaren mee gedaan dus ik zou zeggen probeer het 2 tubes per machine direct in de olie
peter
Een dag stilstand op een zondag of iets dergelijks moet in principe kunnen maar dit is echt een defect in de compressor
ik denk dat ophanging van de zuiger kapot is. Het is een vleescel van 30m3. Dus het is een overmaats compressor.
Hij draait nu al een maand of 2 zonder op te geven.Ik wilde er een ruil, revisie er voor in de plaats. omdat dit
makkelijker is met uitwisselen, leidingwerk frame werk ed Maar de meeste revisie bedrijven beginnen vanaf 10pk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?