IK WORDT GEK IS DIT NOU EEN GOEDE KLANT OF EEN SLECHTE KLANT VAN JE? Jij bent rap om.
"beginnen bij 10 PK. juist! en weet je waarom? kosten zijn te hoog om een kleinere te reviseren. Gewoon nieuw er op klaar. Of zoals Peter stelde teflon er bij in.
Vroeger draaiden we zelf nog wel eens glijlager bussen voor open compressoren.
Maar die tijd is voorbij, altans voor ons. Nieuw, zoniet, bel maar een ander.
Dit is niet rot bedoeld naar de klant maar het is niet anders en al helemaal niet voor kleinere compressoren. Je leert het vanzelf nog wel."
"Geef tevens de prijs van een nieuwe en geef de klant daar een redelijke korting over.
De klant blij met het goede advies, en nog wat korting, jij blij want je hebt achteraf geen gelazer."
"beginnen bij 10 PK. juist! en weet je waarom? kosten zijn te hoog om een kleinere te reviseren. Gewoon nieuw er op klaar. Of zoals Peter stelde teflon er bij in.
Vroeger draaiden we zelf nog wel eens glijlager bussen voor open compressoren.
Maar die tijd is voorbij, altans voor ons. Nieuw, zoniet, bel maar een ander.
Dit is niet rot bedoeld naar de klant maar het is niet anders en al helemaal niet voor kleinere compressoren. Je leert het vanzelf nog wel."
“nou nou! Dat beleid varieert bij mij per klant”
Sjef
“even voor alle duidelijkheid, een klant weet het altijd beter, als je een telefoontje krijgy dan is het altijd een beetje gas bijvullen, een compressor moet het altijd doen ook al is hij 30 jaar oud maar als er een nieuwe opmoet is de vraag bijna altijd ”heb je nog een gebruikte staan?" ik heb nooit een gebruikte deze gaan allemaal naar de oud ijzerboer goed of niet er komt altijd ellende op af, ik denk maar zo of je koot niet elk jaar een nieuwe auto of je gaat dit jaar maar twee keer op vakantie i.p.v. 3 of 4 keer.
30 tot 40 jaar geleden hoorde zoiets niet alles moet goedkoper wij mogen niets meer verdienen ze kijken op internet, gaan prijzen vergelijken, kopen zelfs de onderdelen en vragen mij of ik kan monteren
ZE KUNNEN DE BOOM IN "
peter
“hahaha ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in Peter, Ik ga hem gewoon een nieuwe adviseren”