Terpstra denk aan je hart, blijf kalm
Komt een man bij de dokter hij heeft (*) hij heeft last van ijsvorming maar (*) weet wat het probleem is en vraagt toch naar de dokter wat de oplossing is waarop de dokter de goede oplossing heeft en vervolgens gaat (*) uit zijn dak en de dokter is een zeikert ( met een T of een D) ook de dokter weet het niet
Tim ga naar de zaak waar je deze rotzooi hebt gekocht en ga daar zeiken dit forum is voor vaklui en niet voor tja hoe noem je deze figuren
groetjes
Dat is al wat ik eerder melde de één doet het zus en de ander zo. Dat is koffie dik kijken. Zelfs als je er verstand van hebt (denkt te hebben ) is het soms al lastig genoeg.
vooral als het via electronica en printplaten is geregeld.
indien je een printplaat niet meer kunt krijgen (als je zeker weet dat het daar zit) kun je niet even simpel een klok of thermostaat er tussen zetten.
volgens mij is ie gewoon leeg of bijna, bij heel veel units wordt gewoon de leiding temperatuur gemeten. Het kan ook zijn
dat de condenswater afvoer in de buiten unit nooit is opengemaakt daar ligt nu een dikke laag ijs met dit weer, En je condensor is dan half bevroren. Maar ja de gegevens Die Tim geeft zijn maar heel summier, om er een duidelijk diagnose
van het ziekte beeld vast te stellen zul je toch een keer met de stethoscoop (meterset) moeten luisteren, alleen dokters
geen kwakzalvers hahaha
groeten Sjef
Beste heren,
Gisteren airco buitenunit van dak gehaald,want warmtepomp functie deed het niet.
Buitenunit volledig ingevroren, was een groot ijsklontje.
Unit gecheckt; De pijpen in de condensor zijn volledig dicht/plat gedrukt door het gevormde ijs. Ontdooi functie heeft hier denk ik niet echt goed gewerkt.
Is toch een airco van een gerenomeerd merk, zal geen namen noemen.
Gelukkig 3 jaar garantie dus zal wel goed komen.
Gr Nico
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?