bij de neus genomen

• terpstra

Het is weer mooi k..!!!!!!

het werk is al niet voor het oprapen.

Via “Tellus” internet ingeschreven voor airco aanvragen.

Je moet betalen voor elke aanvraag, zonder zekerheid te hebben dat je de opdracht krijgt.

nou dat hebben we een paar weken geprobeerd.

Aanvraag van een bedrijf EMS Products bv te Doorwerth. 4 units iedrs 5 kw. van een A-merk.

Netjes een aanbieding gedaan van General, met 4 meter leidingwerk kabels en condenswaterafvoerslang. (zoals de wens was. Akkoord met betreffende persoon.

Op Internet gekeken wie of wat voor bedrijf het was, in de paarden bisnis. nou dat zit wel goed dachten we. Betaling 100% binnen 14 dagen na levering.

Nu blijkt dat de vogel is gevlogen, units zijn ook weg, telefoon afgesloten, o6 nr. krijg je mailbox, kvk staat nr nog wel maar is in behandeling en niemand weet niks.

Nu blijkt dat er in Doorwerth twee bedrijven bestaan nl. EMS products, en EMS product bv.

De eerste heeft niets van doen met de tweede. Alleen wij keken naar de site van EMS zonder de bv er achter.

Ik was altijd in de veronderstelling dat er niet de zelfde namen mogen worden gebruikt. of maakt hier de “bv”het verschil? Die gasten zijn niet meer te trasseren en wij € 7000,= armer.

Ik moet nog eens goed nadenken of ik nog wel verdre wil met m'n bedrijf, dit is slecht voor mijn gezondheid.

• raymond

zie op marktplaats 4 x 5 kw cassette units op staan voor 1000 euro

fujitsu general zijn het die?

raymond

• terpstra

even kijken zou best kunnen

• terpstra

nee dat zijn ze niet.

het zit nog compleet nieuw in de dozen.

per buitendeel zit er een wandunit bij.

het gaat hier om 4x het type binnendeel hoog aan de wand AS18RIY, buitenddel AOS18 RIY.

er zijn 4 x leidingset mee geleverd voorzien van RVS stek kopp. en 4x kabel 5 mtr. 4x1.5mm² en 4x 2.5mtr zwarte flexi condenswater afvoerslang.

Als iemand het toevallig tegen komt, of je wordt benadert om het te monteren laat het even weten graag. persoon heet hoogstwaarschijnlijk B. Dubos zijn mb nr. 0642527693. heb ik vandaag al gebeld, krijg dan mailbox.

Ik zal nog kijken of het het serienr. van units bovenwater kan krijgen.

alvast bedankt.

• sjef1

is idd een rotstreek, kan de politie niets achterhalen?

• henvdk

kan ze wel maar doet ze niet

• mobel

altijd min 50% vooruitbetalen en rest na aflevering .

voor minder doe ik het echt niet , al is de opdrachtgever JPB .

• terpstra

ik heb er van geleerd, ik doe dat ook niet meer