Het is weer mooi k..!!!!!!
het werk is al niet voor het oprapen.
Via “Tellus” internet ingeschreven voor airco aanvragen.
Je moet betalen voor elke aanvraag, zonder zekerheid te hebben dat je de opdracht krijgt.
nou dat hebben we een paar weken geprobeerd.
Aanvraag van een bedrijf EMS Products bv te Doorwerth. 4 units iedrs 5 kw. van een A-merk.
Netjes een aanbieding gedaan van General, met 4 meter leidingwerk kabels en condenswaterafvoerslang. (zoals de wens was. Akkoord met betreffende persoon.
Op Internet gekeken wie of wat voor bedrijf het was, in de paarden bisnis. nou dat zit wel goed dachten we. Betaling 100% binnen 14 dagen na levering.
Nu blijkt dat de vogel is gevlogen, units zijn ook weg, telefoon afgesloten, o6 nr. krijg je mailbox, kvk staat nr nog wel maar is in behandeling en niemand weet niks.
Nu blijkt dat er in Doorwerth twee bedrijven bestaan nl. EMS products, en EMS product bv.
De eerste heeft niets van doen met de tweede. Alleen wij keken naar de site van EMS zonder de bv er achter.
Ik was altijd in de veronderstelling dat er niet de zelfde namen mogen worden gebruikt. of maakt hier de “bv”het verschil? Die gasten zijn niet meer te trasseren en wij € 7000,= armer.
Ik moet nog eens goed nadenken of ik nog wel verdre wil met m'n bedrijf, dit is slecht voor mijn gezondheid.