uitblaaspaneel Daikin cassette unit

• Eelco Hamelink

Bij een klant van ons is tijdens de verbouwing een uitblaaspaneel van een cassette unit gesneuveld.

Helaas geeft het zeer veel problemen om dit uitblaaspaneel in zijn geheel geleverd te krijgen.

De unit is uit 2003 en draait op R407C.

Omdat de binnenunits ook niet meer geleverd kunnen worden, hebben we een serieus probleem.

Dat zou betekeken dat we de gehele unit moeten vervangen.

Wie kan mij helpen aan een uitblaaspaneel?????????

Type binnendeel: FHYCP-100B

Bediening is met een vast (bedraad) bediendeel, maar infra-rood kan natuurlijk ook.

Eelco Hamelink

Hamelink Koeling Honselersdijk

Tel. 0174-624575

info@hamelinkkoeling.nl

• terpstra

neem de maten op, laat het bij een plaatbew. bedrijf zetten. Uitblaasmond kun je zo bestellen bij bv. air trade centre of zelf maken. plak er isolatie tape over (missdchien twee maal) en klaar is kees. probleem opgelost.

Als je in de toekomst midea units besteld, zit het er ook niet bij. moet je ze ook laten maken.

• P.Ouwendijk

Knap metaalbewerkingsbedrijf die een uitblaaspaneel van een cassetteunit na kan maken.

Ik denk dat je in de war bent met een satelietmodel daar zit een eenvoudige uitblaasplenum op wat makkelijk na is te maken.

P.Ouwendijk

• sjef

Daikin.zelf?

• terpstra

klopt, dat zouden knappen jongs zijn. ik was in de war met satelliet.

• koeltechnieker

Daikin moet aan de leveringsplicht van

10 jaar voldoen(wettelijk geregeld).

m vr gr

• Dieuwert-Jebbe

Beste Eelco,

Weet je zeker dat het een Cassette FHY-CP100B is en niet wat anders?

Want de FHY serie is namelijk een plafond onderbouw model enkel uitblazend..

Gr,

DJ