Zaterdag 10-07-2010 ben ik gebeld door een klant waar ik al jaren kom deze vroeg of ik naar de koelcel wilde kijken temp. + 12°C ik ben geweest en de condensor zat potdicht, de klant vertelde mij dat ze een week geleden hebben geprobeerd mij te bellen maar er was een tel. storing dus hebben ze een ander gebeld de monteur is geweest en is in TOTAAL 5 minuten binnen geweest ik heb de video beelden gezien hij heeft binnen 5 minuten 4 kg koudemiddel gevuld, de installatie is altijd ok geweest en de hoge en lage druk kraan waren nog net zo vuil als alle andere machines dus zijn niet open geweest ik denk dat alleen de reset knop is ingedrukt dat kan binnen 5 minuten maar geen 4 kg gas wat voor type niet bekend bijgevuld geen lekkage gezocht geen logboekkaart ingevuld maar wel 746.00 euro gevangen en direct betalen want had de monteur gezegd als je alle spullen moet weggooien ben je meer geld kwijt maar er staat alleen maar drank in blik en flessen in
dit is wat ons vak naar de klote helpt de mensen vertrouwen je niet meer
de naam van het bedrijf komt binnenkort op deze pagina te staan eerst wort er door de klant zijn rechtsbijstand verzekering geraadpleegd
peter van dien