wandkoeling

• sjef

Heb bij een klant het volgende euvel, aan een wandmeubel er hoopt zich op bepaalde tijden zeer veel condens aan de binnenkant van het plafond van het meubel. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?

ruimte temp = 0 graden

• mobel

is dat soms meteen na ontdooi cyclus?

• sjef

Dat weet ik dus niet, waarschijnlijk wel maar de condens verdwijnt niet er blijven flink wat druppels hangen. Het is een open

meubel

• mobel

Ik heb ooit een hoop ellende gehad met een meubel ivm condensvorming , dat ding was luchtzijdig lek als een mandje, na een hoop gepuur ,gekit en geplak en inregelen van expansieventiel was het over.

• Joepie78

Zijn je uitblaasroosters niet verstopt met stof??

Gaat er minder lucht uit je meubel.

• sjef

heb wel het idee dat ie boven wel wat te vol staat, maar dan zou die het altijd moeten doen, er zit een Elreha regelaar

in die de oververhitting regelt, en deze berekent ie door de inblaas met de uitblaas te vergelijken en meet

verder geen zuigdruk. Vermoed dat ie hierdoor wel eens iets te koud uitblaast. Deze regelaar is er later ingebouwd

het betreft een meubel van het merk Linde normaal zitten er op deze modellen gewone tev,s op. Ik wil het ea

gaan aanpassen zoals plaats van sensoren ed, maar moet nog wel aan een gebruiksaanwijzing zien te raken van de

regelaar. Staan vrij veel parameter instellingen in.