NVKL

• koeltechnieker

GOEDEMORGEN,

GRAAG JULLIE MENING OVER DE NVKL,

REKENING VINDEN WIJ ABSURT HOOG,

VOOR WAT ER VOOR GELEVERD WORDT

BIJ NAVRAAG WERD ONS MEDEGEDEELD DAT

DOOR INTENSIEVE RECLAME DE NAAMSBEKENDHEID

VAN DE NVKL VAN 3 NAAR 40% ZOU ZIJN GEGAAN,

WAT DE HOGE REKENING ZOU RECHTVAARDIGEN,

EN WAT ONS EEN VOORDEEL ZOU OPLEVEREN

TOV NIET LEDEN.

BIJ NAVRAAG BIJ ONZE KLANTEN BLIJKT DAT DE NAAM

STEK VEEL MEER INDRUK MAAKT DAN NVKL.

GROETJES

• terpstra

ik wil zeker geen verkeerde indruk geven naar de NVKL. Maar wij zijn zelf ook lid geweest, maar vanwege kosten aspect ten opzichte van geleverde diensten, die je wel verwachten mag, hebben wij het vorig jaar opgezegt.

Ik kan me echter wel iets voorstellen van de kosten die ze moeten maken en dit op leden terughalen. Echter reclame via radio met aan het eind “NVKL montuer gaat tot het gaatje” slaat helemaal nergens op.

Trouwens NVKL lid geeft nog niet de garantie dat het allemaal zo best is. Dat in mijn ogen per bedrijf verschillend, afhankelijk hoe men is ingesteld. (dat geld ook voor erkenning Stek en andere)

Wij zijn “gewoon” STEK erkend. Wat voor waarde je er verder aan geeft. Wij kijken puur naar de kosten die ons uiteindelijk wordt opgedrongen.

Als het niet meer verplicht zou zijn, zouden we ook dat niet meer doen. Heeft uiteindelijk niets te maken hoe je met je klanten omgaat.

• Peter R

hallo,

ik ben ook lid geweest van nvkl en na deze krankzinnige prijsverhoging heb ik opgezegd.

ik heb nog nooit een klant gehad die aan mij gevraagd heeft “bent u lid van nvkl?” sterker nog 99 van de 100 weten niet eens wat nvkl is en kijk eens wie er in het bestuur zitten het zijn alleen de grote zakkenvullers.

wat stek betreft dit is helemaal een tering zooi ze controleren de ingeschreven bedrijven en de rest niet waarom zijn de garage bedrijven vrijgesteld van controles en hoeven helemaal geen stek bijdrage te betalen

en hoe zit het met VROM dit bestaat niet meer.

peter

• terpstra

Bestaat VROM niet meer? Wie voert dan alle controles uit?

• Peter R

tja dat is mij een raadsel een bekende van me werkt bij die rotzooi hij weet het ook niet het is afwachten op de nieuwe regering want die gooit alles op één hoop

peter

• Peter R

dit blijft er over

www.rijksoverheid.nl/ministeries

peter

• terpstra

volgens mij bestaat het nog steeds.

www.vrominspectie.nl/contact/vrominspectie_meldpunt/ozonlaagaantastende_stoffen_en_fgassen/index.aspx

• terpstra

www.vrominspectie.nl/contact/vrominspectie_meldpunt/ozonlaagaantastende_stoffen_en_fgassen/index.aspx

• pat

Stek is ook niet meer verplicht.

Dit is F-gassen hier kun je uit 4 bedrijven inspectie laten uitvoeren.:)

• terpstra

laat ik het dan zo zeggen: wij hebben f-gassen maar aangesloten bij de Stek.