wat fotos

• Peter R

www.koelbedrijf.nl

peter van dien

• sjef

er wordt op zijn minst wel hun achterste gewassen

• Peter R

sjef heb je alle foto's gezien

en zo heb ik er nog een paar honderd

peter

• sjef

ja Peter, weet er alles van heb hier ook het nodige gezien. Ik heb een aantal weken geleden afscheid genomen van zo een

klant deze heeft 2 supermarktjes 1 in Tilburg en 1 in Waalwijk. Voordat ik er kwam was het er nog een ergere bende dan

jou fotos. Het heeft allemaal te maken met eigenaar van de installatie (zolang het maar draait) de keuringsdienst kijkt

alleen maar binnen of er geen ratten rondlopen die groter zijn dan een kat, dan is het goed. De technische en of veilgheid

wordt helaas achterwege gelaten. De eigenaar verteld meestal dat de vorige monteur onbekwaam was ed en dat het daarom

zo een zooi is, maar in feite is het gewoon een gierige vrek die geen geld wil investeren in goed spul.

• Peter R

sjef

dat is juist ik stuur elk jaar kalender stickers +/- 5000 en deze worden ook geplakt en dan zeggen de mensen dat de installatie van mij is ook monteurs die langskomen die zeggen rustig dat ik een knoeier ben pas ook nog op dit forum ik begrijp ook niet dat de brand verzekering hier genoegen mee neemt hoeveel bedrijven gaan niet in vlammen op door verlengkabels doorsnede draad 0.5 mm2 en dan zetten ze rustig nog 4 machines op

Je zegt een klant is een gierige vrek, ik reken 50.00 euro per uur en dat is voor ons gebied heel hoog er zij er die 35.00 euro p/u rekenen (wit met stek erkenning) de zwartwerker rekent gemiddeld 15.00 tot 20.00 euro p/u wij hebben een Surinamer zonder papieren, een Surinamer die bij een groot bedrijf werkt in Gouda, dan nog een stuk of 10 turken en Marokkanen en nieuw bij ons zijn Iranese de polen en de Bulgaren zijn aan het verdwijnen en de monteurs van SSS klussen nog steeds bij zelfs in de tijd van de baas twee jaar geleden moest de milieu recherche van hoger hand direct stoppen met controles dus ieder heeft de vrije hand en ik blijf erbij dat de grootste boosdoener Joop Hoogkamer is want die heeft deze achterlijke regels opgezet en nu zit hij hoog en droog met een riant salaris ergens onbereikbaar en wij blijven achter met de rotzooi

peter

• Riezzie Rich

mensen wat lopen we te zeiken we krijgen tog betaald om de boel aan het draaien te houden of niet nou dan doen we dat wij hebben een bepaalde macht als wij iets afkeuren dan is dat zo en klaar is kees ik kom uit de comfort koeling daar gebeuren nog gekkere dingen dan wat je op je foto laat zien maar je krijg een opdracht het moet draaien

en het moet goedkoop

daarvoor ben je tog monteur ik zie zulke dinge als een uitdaging en als het echt onmogelijk is afkeuren en klaar dan kan die klant geen kant op

mAAR dan moet het ook niet anders kunne je kan niet altijd een machine lekker mooi en droog aantreffen

• Peter R

Beste man,

als je aan deze installaties werkt zie het elektra en er breekt brand uit bij wie komen ze dan ? en wat zal mijn verzekering zeggen ? en als de installatie uitvalt en de hele handel is bedorven en jij krijgt de schuld en jij krijgt een rekening en jij moet naar de rechter om te proberen je gelijk te halen en de rechter zal zeggen “jij bent de deskundige jij had goed moeten adviseren jij had van de installatie af moeten blijven” het is heel simpel je geeft een advies voor alle installaties en zet het op PAPIER en laat deze tekenen schuif de verantwoording af een machine moet altijd droog staan (leketra) volgens mij bestaan er geen waterdichte machines en dat is het werk van de man die geen bon afgeeft (zwartwerk) dus Riezzie kijk uit met wat je zegd

peter

• willem

Beste Peter,

Je heb gelijk wat aansprakelijkheid betreft, dit is dus ook 1 van de redenen dat als mijn monteurs z'n installatie aan treffen ze gelijk rechts omkeer moeten maken. Want als er een ander komt na jou ben jij de laatste die eraan gewerkt heeft en je wordt er ook voor op aan gekeken dat jij het werk zo hebt achter gelaten. Een klant zou nooit toegeven van het mocht toen niks kosten.