koudemiddel vrij te koop in den haag

• Peter R

koudemiddel vrij te koop in den haag in flessen van R134a 15kg en R404 11kg in weggooiflessen het koudemiddel is ongeveer 5,00 euro duurder dan wij betalen en dan zoeken wij ons rot naar werk wij zijn nog maar z'n tweeen in den haag en omstreken die iets in de koudetechniek doen, de zwartwerker zonder papieren doet het goed voor 12.50 per uur en niemand doet er iets aan

peter

• sjef

Bussen 134a liggen gewoon in de schap bij de automaterialen zaak, voor iedereen te koop

• Peter R

een busje is geen fles van 15 kg en de borg van een fles is 5.00 euro hoe gek kan je het maken

• sjef

ik zag bussen van 2kg zonder statiegeld

• Peter R

dit ga wordt verkocht bij een automaterialen zaak het koudemiddel komt uit duitsland je kan elk koudemiddel kopen het is daar in voorraad

en wij maar gecontroleerd worden vanaf nu kunnen ze allemaal de pot op het zwart werk is bij ons niet normaal meer

• sjef

hahaha Peter het is idd wel een poppenkast ja, maar ja wat doe je eraan? Heb je nog iets

kunnen doen die rekening van de NVKL?

• Peter R

jazeker even afwachten op de uitspraak van de rechter

• Walter

Hallo, ik zag jullie discussie en ik ben dringend R409 nodig voor een oud koelapparaat. Jullie hebben het over een leverancier in den haag die het zou hebben. Wie is dat en waar? t?

Dank voor (iedere) tip! groet Walter.

• Peter R

iedere STEK og F-gassen erkend bedrijf kan R409 kopen bij de normale leveranciers en die vent in den haag ?? ik zal zijn adres nooit noemen ik steun geen ilegalen