ja ik weet wie het is. Het is op zich geen nep factuur.
aanmeldingen van /voor PED installaties valt ze tegen (te laag en ik denk dat men zich al rijk had gerekend en nu volgen hen, arm aan het tellen is met tegenvallende beheerskosten. Helaas als ik slecht draai ik ook niet bij Intron hoef aan te bellen om kosten dekkend te krijgen.
onderstaande heb ik in mail gezet naar ze. geen reactie op terug gehad. O ja toch wel, een factuur.
SGS INTRON Certificatie B.V.
t.a.v. dhr. Kosterman.
Veenendaal, 26 januari 2011.
Geachte mnr. Kosterman,
Na aanleiding van uw brief van 17 januari 2011, betreft: afmelding realisatie van installaties.
Het achter blijven van aantal meldingen (waarschijnlijk in het algemeen) betreffende PED kan ik het volgende zeggen:
Wij zijn een klein berijfje en de concurentie is best wel zwaar voor ons. Het verkopen c.q. installeren van installaties die onder onze categorie vallen gebeurt niet dagelijks, weekelijks of zelfs niet maandelijks.
Laatste was 2010, na ik meende koelinstallatie te B’veld.
Betreft uw aanzienlijke beheerskosten, die u op PED Certificaathouder wilt verhalen, kan ik me in het geheel niet in vinden.
Van de 3 of 4 keer dat er bij ons een PED controle is gedaan met betrekking op goedkeuring, kosten
gemiddeld €400,= - €500,= per half dagdeel, lijkt mij ruimschoots voldoende om dit te compenseren.
Van deze 3 of 4 keer heb ik maar één maal dit in rekening kunnen brengen bij klant.
Wij moeten ook meer kosten maken dan ons lief is, waar de klant niets voor betaald.
Wij moeten u derhalve mede delen, dat wij niet de € 110,= betalen om uw beheerskosten in de hand te houden.
X(