kenplaten

• sjef

vandaag bij een restaurant storing in een koeling dubbeldeurs daar durven ze gewoon een sticker op te plakken met als

koudemiddel inhoud 2,5 kg!!!!!!!!!! ????????. Het moet niet gekker worden r134a zuigdruk 2.1 bar

• jan willem

Wen er maar vast aan wordt veel gedaan door monteurs die 's avond bij klussen om hun koudemiddel boekhouding kloppend te houden.

• lammetje

Zal lekker koelen met een zuigdruk van 2,1 b

Maar in werkelijkheid 0,5 kg erin doen en zelf 2 kg kunnen gebruiken hmm ja.

Zo maak je je boekhouding weer kloppend ja, na het beunen.

• sjef

nou ja ik weet het niet zo, er waren daar wel 8 koelingen, dan verdeel je het toch? De koeling was ook overvuld, Ze hebben

overal nieuwe stickers opgeplakt, Regelaar van eliwell naar de haaien de compressor contact haperde, Heb er zo een

100 gram uitgehaald. Die mensen hebben een hoop vlees moeten weggooien

• Peter R

Hallo,

Ik pleit er al jaren voor om een uniek nummer aan elke installatie te geven direct bij de import of nieuwe installatie, ook bij verkoop blijft het nummer bij de installatie net zoals een kentekenplaat bij een auto wie dit achterlijke systeem bedacht heeft moeten ze gelijk opdonderen er is totaal geen controle op de installaties ik heb dit al jaren geleden besproken met Joop om bv de nvkl dit nummer toe te wijzen al die linkse milieu honden denken hier niet aan alleen zakken vullen dat is hun doel

Peter R