koelvloeistof vullen

• Marc Van Caester

Ik heb een tweedehands koelcel gekocht.

Kan ik de koelvloeistof zelf vullen, heeft iemand daar een handleiding voor.

Indien dit niet zelf kan, wat zal mij dit ongeveer kosten?

• terpstra

nee dat kun je niet zelf doen. goedkoopste? installateur bij je in de buurt.

• raymond

Bij de gamma ….in de blauwe kannen

Toch fijn dat je spullen koopt en er voor de rest geen verstand van zaken hebt

raymond

• henvdk

Marc,

Ooit van milieu misdaad gehoord?

Of interesseren je onze kinderen en kleinkinderen niet?

• Peter R

Hen,

Je moet niet een enkel persoon aanvallen maar de gehele stink kliek die is opgezet door J. H.

Zolang wij hier in DEN HAAG een stuk of 30 zwartwerkers (en slechts TWEE kleine koelbedrijfjes totaal 3 man) en een automaterialen handel (turken) die alle soorten koelgas voor bijna de netto prijs verkopen en voor de fles een statie geld vragen van 5.00 EURO !!! ( 15 kg fles ) en polen met een dagelijkse aanvoer van koel en vries onderdelen waaronder grote aggregaten en verdampers omdat ze daar 25% onder onze inkoopsprijs worden verkocht en dit is niet een verhaaltje, een ander voorbeeld, een zak MP75 van knauf kost hier 6.35 euro excl btw in polen 1.90 euro en de vrachtauto is hier elke dag met een nieuwe voorraad.

HOE WIL JE DE DEZE HANDEL TEGENHOUDEN

PETER R

• sjef

Dat is snelle vrachtwagen Peter R!!! de prijzen in polen zullen wel meevallen qua prijs ze kopen al mijn retour spul op en rijden

dit naar Polen. Een keer per 2 weken komt er een vrachtwagen vanuit Polen en dan rijden ze zowat heel Nederland af om

alles op te kopen Coolterm heten ze geloof ik. Heb toevallig een Prijslijst van een leverancier van koeltechniek onderdelen

uit Turkije Frasscold Bitzer unite Bock noem maar op. De prijzen daar liggen gelijk aan of hoger dan hier, in feite is er eigenlijk

een te kort aan goed spul in oost Europa.

• riezzie rich

he marc als je nodig hebt bel me 06-30579166

want deze mannen spelen alleen met geld in hun hoofd

als ze nou is minder gaan zeiken en meer gaan werken dan hebben de zwartwerkers minder kans en werk is werk heren iedereen probeert te leven wie ben jij om hun dat recht te weigeren

of ze zou slecht of goed werk leveren niet zeiken gewoon repareren want daar zit jouw brood weer in

• Peter R

He zielepoot als er problemen zijn dan gaan ze niet naar jou of die zwartwerker maar komen naar ons met hun gezeik en dan denken die honden dat wij ook voor 15.00 euro per uur werken of gratis een logboek maken, je bent zo een enorme stumper dat je van dit prikbord af moet ik heb het tegen ritsel rotzooi ik vraag niet naar jou mening maar zeg eens wat is jou stek nummer ?? weet je dat uit je hoofd of moet je nog examen doen.

mijn e-mail is er voor iedereen maar die van jou ?? stiekem en geheim

peter

• Peter R

sjef,

ik heb sinds een jaar een pool naast me wonen waar ik niet gelukkig mee ben maar het is zo, deze man en zijn vrienden hebben 15 vrachtauto's

ze komen hierheen met spullen en nemen mensen tegen betalling mee naar nederland en de volgende wagen gaat naar polen leeg met veel mensen erin.

kom maar eens naar den haag dan zie je hele wijken met polen, bulgaren en ander oostblok ongeregeld.

als je er niet tussen woont dan weet je niet waar ik het over hebt.

peter

• Riezzie Rich

he peter en daar ga je de fout in ik heb een stek nummer en ik maak de logboeken en laat maar ik storing vliegen ik kom gewoon terug om te kijken en te reparen en mijn e-mail krijg je niet geen zielenpoot brada eerlijk geld verdiennen noemen ze dat