gebaks koeling

• sjef

ik ben vandaag een oude bonbon cq gebaks koeling tegen gekomen. In de meubel lopen 2

koperen pijpen voor en achter met daar omheen gewikkeld verwarmings kabel. Verder zit

er onder de meubel een bak met een koelspiraal en aan de bak zitten 2 headers met allemaal

kunstof slangetjes eraan. Wie weet waar dit voor dient en hoe hoe het werkt?

groet Sjef

• terpstra

ene deel waarschijnlijk om rv te regelen.(pijp omwikkeld met verwarmings draad)

Hearder met slangetjes waarschijnlijk om warmte van verlichting af te voeren.

Althans zo iets ben ik ook wel eens tegen gekomen. Hier zou dan water doorheen lopen wat gekoeld wordt. de slangetjes lopen ergens door tl bak.

• Peter R

Het is inderdaad voor de koeling van de verlichting al die slangen gaan als het goed is naar een waterbakje waar een pomp opzit, er zit ook een klein koelmachientje op die het water koelt, als dat er niet zit dan is het niet kompleet. de rv is belangrijk als dit te vochtig is dan loopt de fondant van je gebak af.

pr

• sjef

Bedankt het is idd zoals je het beschrijft. Dit is de eerste keer dat ik zoiets tegenkom.