Siemens ruimte th.

• terpstra

wie heeft er voor ons een adres waar wij op een normale manier een regelth. van Siemens

kunnen bestellen.

Dit betreft een ruimte sensor kastje type BPZ: QAA27 van Siemens. (instel mogelijkheid +3/-3grC)

Siemens zelf wil zo niet direct leveren, (moet via tussen handel) dat zou dan volgens siemens RENSA moeten zijn, echter daar kan dat schijnbaar ook niet zomaar.

(wat een arrogantie is dat daar)

• Peter R

heb je deze al geprobeerd

http://www.siemens.nl/sbt/hvac/producten.asp?pri_id=10&pri_naam=Opnemers%20-%20Symaro&sec_id=33&sec_naam=Temperatuuropnemers&ter_id=113&ter_naam=Ruimtetemperatuuropnemers%20QAA..

32.50 euro

• terpstra

ja Peter, deze heb ik als eerste geprobeerd en die verwijzen mij door naar hun dealer Rensa.

• Bart Berns

Gafco-altron valt onder de Rensa groep, misschien is dit een ingang voor je.

vr. gr. Bart

• terpstra

dank je, ik zal het eens navragen maar vrees van niet, Er staat niets in hun catalogus.

• j.p.

uniechemie heeft wel produkten van siemens;

maar de bewuste thermostat weet ik niet

• henvdk

Goed om te weten ,zullen dus niets met Rensa doen.

Wij gaan steeds meer met CV doen als dat voor klimatisering is.

(Sinds enkele weken zijn we ook gecertificeerd gasinstallatie installateur.)

• Peter R

Ik heb jarenlang cv ketels bij luchtbehandelings installaties geplaatst de eerste was een remeha met een gewicht van 3000 kg 600 Kw ze worden steeds lichter en de prijs ook vorig jaar heb ik al mijn gereedschap verkocht een gedeelte aan brema zoals werktafels met bankschroeven en pijpen klemmen draadsnij machines tot 4 “ enz. ik heb er geen spijt van, een 4”pijp is behoorlijk zwaar

• mr. Fujitsu

Beste,

Wij doen sinds dit jaar geen siemens meer maar zal maandag op het werk eens even kijken of er in de lande bij een vestiging nog 1 ligt. Zo ja, dan zal ik het antwoord hier wel even posten en kijken we wel even hoe we het kunnen regelen.

M.vr.gr. Christiaan

• Peter R

je zou ook johnson controls 083667600 kunnen proberen het is voor ons geen onbekende en hebben alles op cv en luchtbehandelings gebied en de levering is soepel