Siemens ruimte th.

• terpstra

Hallo Christiaan,

Als je dat zou willen doen, heel graag.

Anders moeten we maar een Johnson contr. proberen. (ik weet alleen niet hoe die op de bestaande Siemens zal reageren.)

Het is nl. een sensor kastje met -3 en +3 grC instelwaarde, die een correctie op hoofdunit zijn aanpassing geeft.

• Peter R

http://www.siemens.nl/sbt/hvac/producten_details.asp

• Peter R

hier zouden de gegevens moeten staan maar het lukt niet

• terpstra

weet ik Peter, ze willen zelf alleen niet leveren.

• Christiaan

heer Terpstra,

We hebben geen QAA 27 liggen, we hebben nog wel ergens een verdwaalde QAA 73 liggen, maar daar kan je volgens mij niks mee.

Denk dat die van Johnson Control er niet op gaat functioneren, maar dat zouden ze daar wel moeten weten.

Je zou anders nog via warmteservice kunnen proberen, die doen niet zo moeilijk en voor zover mij bekend zouden die ze dan bij de

Rensa kunnen bestellen. Er zijn meer wegen naar Rome…

Succes in ieder geval, mocht hier nog iets anders in kunnen betekenen (wij kunnen bij Johnson bestellen bijvoorbeeld) dan hoor ik het wel.

m.vr.gr.

Christiaan

• Christiaan

Correctie, een QAA 24, de 73 hebben we ook maar die bedoelde ik niet.

• Peter R

de t.u. doet ook zaken met siemens probeer daar eens

• sjef

ja idd zij kunnen echt wel bemiddelen hierin de ecr trouwens ook. Gasco zit sowieso in

Duitsland. Ik ben zeer te spreken over de service by the way van Gasco (tu)

• terpstra

bij ECR al geinformeerd, kunne ook niets. Zal eens een mailtje sturen naar Gasco.

Christiaan, hartelijk dank voor de moeite.

• sjef

je moet vragen naar Marc Schumacher hij doet eigenlijk zuid maar die gast zet altijd alles op alles om dingen voor elkaar te krijgen