Sinds een tijdje heb ik last van ijsvorming in de koelkast(IKB2850) Had al gezien dat hier een nieuwe rubberen strip om de deur heen moet en die dus al besteld via de onderdelen afdeling van liebherr. Alleen ik heb nu de koelkast leeggehaald om te zaak schoon te maken en verschoot toch wel van de ijsvorming, dit dus allemaal zo goed mogelijk proberen weg te halen. Hierna is het eigenlijk begonnen, display reageert niet altijd?.. ene keer doet hij het wel goed andere keer weer niet. Temperatuur in de koelkast is niet laag genoeg.. merk wel dat er iets aanslaat als ik de stekker er in doe maar later hoor ik niks meer, en vanochtend lag er een flinke plas water onder mijn aanrecht, dus de koelkast eruit gehaald en bleek dat het ‘opvangpotje’ vol stond met water… deze dus met een slangetje leeggehaald maar hij doet nu helemaal niets meer..licht en zo gaat wel aan display laat een temperatuur zien (6 graden??<— onwaarschijnlijk!) maar voor de rest hoor ik niks aanslaan en koelt hij dus ook niet meer.
Wie o wie kan mij helpen.
Alvast bedankt