Goedendag,
Vandaag heb ik de uitslag van de rechtbank gekregen voor het opzeggen van mijn lidmaatschap voor 01-01-2009.
Zoals een ieder lid een brief in 2008 gehad heeft om voor 1-12-2008 op te zeggen om vanaf 2009 geen lid meer te zijn of lid te blijven i.v.m. de achterlijk hoge bijdrage van +/- 500 euro per jaar naar 3800.00 per jaar daar is later iets afgegaan.
Wat vooraf ging,
In 2008 smeekte Joop Hoogkamer mij om weer lid te worden ik hoefde slechts 350.00 euro per jaar te betalen, ik ben akkoord gegaan om een paar maanden later deze achterlijk hoge contributie verhoging voor mijn kiezen te krijgen, als ik dit geweten had dan was ik NOOIT lid geworden ik ben er gewoon ingeluisd.
In 2009 kwam de nieuwe voorzitter bij mijn thuis om over het lidmaatschap te praten, en hij zei dat ik er nog maar eens over na moet denken want ik had een opzegtermijn van één jaar ??
Na een paar uur met elkaar gesproken te hebben, hebben wij afscheid genomen aan mijn voordeur ik gaf hem een hand, later zei hij dat dit een opdracht bevestiging was om lid te blijven.
Alles is door NVKL en door hun deurwaarder zo gemanipuleerd dat ik de boosdoener was (zie ook op dit prikbord een oude recht zaak van een bedrijf die ook wilde opzeggen)
Ik ben veroordeeld tot het betalen van 3700.00 euro voor één jaar lidmaatschap en in dit bedrag zit wel de afdracht van de f-gassen, ik heb vianorm ook moeten betalen voor 2009 dus ik heb dubbel betaald.
Die smeerpijp van een voorzitter is niets meer is dan een leugenaar, een oplichter zou er jaloers van worden.
Peter van Dien
Haags Koelbedrijf
info@koelbedrijf.nl