Opgelicht

• Peter R

Goedendag,

Vandaag heb ik de uitslag van de rechtbank gekregen voor het opzeggen van mijn lidmaatschap voor 01-01-2009.

Zoals een ieder lid een brief in 2008 gehad heeft om voor 1-12-2008 op te zeggen om vanaf 2009 geen lid meer te zijn of lid te blijven i.v.m. de achterlijk hoge bijdrage van +/- 500 euro per jaar naar 3800.00 per jaar daar is later iets afgegaan.

Wat vooraf ging,

In 2008 smeekte Joop Hoogkamer mij om weer lid te worden ik hoefde slechts 350.00 euro per jaar te betalen, ik ben akkoord gegaan om een paar maanden later deze achterlijk hoge contributie verhoging voor mijn kiezen te krijgen, als ik dit geweten had dan was ik NOOIT lid geworden ik ben er gewoon ingeluisd.

In 2009 kwam de nieuwe voorzitter bij mijn thuis om over het lidmaatschap te praten, en hij zei dat ik er nog maar eens over na moet denken want ik had een opzegtermijn van één jaar ??

Na een paar uur met elkaar gesproken te hebben, hebben wij afscheid genomen aan mijn voordeur ik gaf hem een hand, later zei hij dat dit een opdracht bevestiging was om lid te blijven.

Alles is door NVKL en door hun deurwaarder zo gemanipuleerd dat ik de boosdoener was (zie ook op dit prikbord een oude recht zaak van een bedrijf die ook wilde opzeggen)

Ik ben veroordeeld tot het betalen van 3700.00 euro voor één jaar lidmaatschap en in dit bedrag zit wel de afdracht van de f-gassen, ik heb vianorm ook moeten betalen voor 2009 dus ik heb dubbel betaald.

Die smeerpijp van een voorzitter is niets meer is dan een leugenaar, een oplichter zou er jaloers van worden.

Peter van Dien

Haags Koelbedrijf

info@koelbedrijf.nl

• Peter R

.

• Peter R

??

• henvdk

Ja, Peter ik begrijp je ??

Maar je wordt er inderdaad stil van dat een vereniging die er is voor LEDEN ,

zo lomp collega koeltechniekers schoffeert.

Niks op papier? ??dan geldt voor een betrouwbare ondernemer; “de tegenpartij heeft gelijk.” (jij dus)

gr. hen

• jan willem

Hoi Peter,

Staat er toevallig niet in de kleine lettertjes van de leverings voorwaarden van de NVKL. als je elkaar de hand schut dat de NVKL dit gelijk als een opdracht bevestiging ziet.

Dit zegt toch meer over de NVKL als over jouw.

• Peter R

hand schuuden bij het verlaten van een pand aan de buiten deur is geen opdracht bevestiging. een paar jaar geleden stonden de kranten er vol van dat een moslim geen hand schud en 99% van nederland vond dit een schande. en jan als jij in de algemene voorwaarden ziet staan dat handenschudden als een opdracht gezien wordt dan is het hoog tijd om alle leden hiervan op de hoogte te stellen en de voorzitter is een gore crimineel, een rat, een oplichter en de rechter, die heeft mij niet eens gehoord ik heb geen weerwoord kunnen voeren dus de rechter moesten ze doodschieten hij spreekt geen recht

nogmaals door joop hoogkamer ben ik in aug . weer lid geworden om na een paar maanden deze acherlijke hoge rekening te krijgen dit heeft iedereen geweten dus bewust iemand erin luizen.

ik hoop dat die tering rat dit leest zodat hij bij de eerst volgende leden vergadering dit aan de oorde kan stellen.

het is niet te geloven de prijzen voor een nvkl logboek kost bij nvkl 2 x zo duur als bij de leverancier ook een nvkl logboek

ik hoop meerdere reacties te krijgen want er zijn ongetwijfeld meerde slachtoffers

• sjef

dan was die moslim nog zo gek niet, :D Peter het is en blijft lastig maar waarom ben je lid

geworden?

• Peter R

sjef

ik ben overgehaald door joop hoogkamer ik hoefde ook niet het volle pond te betalen maar de helft van de contributie, dus ik ben er door joop ingeluisd.