temperatuur registratie

• terpstra

wie doet er zaken met Dyzle? dit betreft temperatuur registratie systeem.

In het verleden kregen wij 30% op geleverde systemen.

Nu opeens 15% omdat wij niet elk kwartaal z'n systeem verkopen.

We moeten nu minimaal 1 tot 2 temperatuurlog systemen per kwartaal van hun verkopen

om weer de 30% korting te kunnen krijgen.

O ja, voor alle volledigheid, als je er 5 per kwartaal verkoopt kan er opeens 50% vanaf.

Gezien wij alleen Dyzle systemen verkopen (welliswaar geen grote hoeveelheden) ga je je afnemers toch niet op deze manier proberen te pousen?

Wij verkopen het niet echt makkelijk, gezien de jaarlijkse vaste lasten voor een hoop ondernemers gewoon te veel is. (die kosten worden dan door Dyzle berekend)

Heb je er ervaring mee en wat vind je nou van z'n handelwijze?

• Peter R

deze handelswijze is waardeloos dit doen ze ook bij autohandelaren ze noemen het wurgcontracten en als je oppast dan gaan ze er mat jou klant vandoor maar dirr bedrijf ken ik niet

• jan willem

ik heb in het verleden veel met deze firma gewerkt toen werkte ze nog onder een andere naam ik heb toen veel thermostaten verkocht voor hun en zou jaarlijks afgerekend worden op de aantal thermostaten die verkocht waren en waar ze een contract hadden afgesloten. Toen het op afrekenen kwam waren ze over de kop gegaan en kon fluiten naar m'n centen.

Maar er zijn betere en goedkopere registraties in de handel dan die van dyzle.

jan willem

• terpstra

ze heten voor die tijd dyomes of iets dergelijks.

welke andere zijn er?

• jan willem

zelf maak ik gebruik van de registratie systemen van cascade in ridderkerk.