ik was de laatste keren bij een paar klanten die hadden apparatuur aangeschaft bij eurohtc ergens bij amsterdam, de één had hij geleverd 5 machines aan vieze freddie en die heeft het laten aansluiten door een surinamer uit rotterdam zonder logboeken en, de tweede een centraal systeem (ja dit moet je zien, huilen) overal olie en binnen 3 maanden overal lekkages, de derde geleverd twee turksen koelwerkbanken stijf tegen de muur dus de condensors ook omdat er geen luichtcirculatie was zijn er grote gaten gemaakt in de voorkant voor de warmte, binnen 3 maanden compressors stuk, deze klant vroeg mij een prijsopgaaf te doen van nieuwe machines op het dak 4 meter omhoog mijn prijs 2700.00 euro ex maar ik heb de klant gezegd dat hij terug moet naar de leverancier omdat hij garantie heeft dus die lijp is geweest en heeft ook een prijs gemaakt let op eur zei normaal kost dit 6500.00 euro zonder het maken van een gat in het dak maar ik doe het voor jou voor 2500.00 euro maar dan moet je wel een gat laten boren waarop de klant zei ïk heb ook een prijs van peter met logboeken en hij maakt het gat in het dak en sluit alles aan, EN WAT ZEI EUROHTC ? ja dat is een zwartwerker hij plaats tweede hands machines en heeft geen erkenning.

zijn dit nou de erkende knoeiers of ben ik gek ik heb geen stek of f-gassen nummer van htc kunnen achterhalen.

peter