Ik zag dat de Belgische afdeling van Smeva- Geerlofs failliet is!
Kan allen nergens terug vinden dat dit ook invloed heeft op de nederlands afdeling ?
Of is dit weer een boekhoudkundig trukje van de grote krokodillen club????
Dat zou jij niet weten Hans.??
Een club met heel veel bla-bla en die zonder gevoelens 35 jaar lid zijnde bedrijven eruitknikkert omdat ze niet mee willen doen
aan het zakkenvullen van de club ,zodat ze de wensen van enkele groten (?) kunnen uitvoeren.
Passend is dat ze adverteren met een grote krokodil achter de monteur en die krokodil beeld uit …?
Ja … grote bek.
Verder promoten ze om airco's te monteren met klimmatteriaal hangend buiten de flats.
Ik dacht dat ze dat alleen deden in Shanghai??
Maar ja langzaam komt eruit dat een grote bek heel vaak betekent ……“veel woorden maar geen daden”
Voor ons is het steeds meer een PR voordeel dat we daar niet bijhoren.
gr. hen
Maak je niet zo druk allemaaal
Doe waar je goed in bent en je klanten waarderen dat en die grote blaaskaken dat komt zich de komende tijd toch wel tegen en zie de resultaten van de afgelopen maanden ze vallen om en die in moeilijkheden zitten gaan nog meer rare sprongen maken tot ze niets meer kunnen
Peter en jou kwaliteiten zitten volgens mij meer in het roepen en iedereen zwartmaken jij kan beter vis gaan verkopen op de haagsche markt en doe niet zo zielig doe je werk dan kan je vast een goede vleesje verdienen dat doet de rest namelijk ook
Roepen dat er in de haagsche regio maar 2 koelbedrijven zijn is een droom voor je, zal beter zijn als je wat meer rond keek in plaats van onzin verkopen
Raymond
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?