Smeva- Geerlofs BVBA

• jan willem

Ik zag dat de Belgische afdeling van Smeva- Geerlofs failliet is!

Kan allen nergens terug vinden dat dit ook invloed heeft op de nederlands afdeling ?

Of is dit weer een boekhoudkundig trukje van de grote krokodillen club????

• Hans Erkelens

Wat bedoel je precies met de grote krokodillen club?

• henvdk

Dat zou jij niet weten Hans.??

Een club met heel veel bla-bla en die zonder gevoelens 35 jaar lid zijnde bedrijven eruitknikkert omdat ze niet mee willen doen

aan het zakkenvullen van de club ,zodat ze de wensen van enkele groten (?) kunnen uitvoeren.

Passend is dat ze adverteren met een grote krokodil achter de monteur en die krokodil beeld uit …?

Ja … grote bek.

Verder promoten ze om airco's te monteren met klimmatteriaal hangend buiten de flats.

Ik dacht dat ze dat alleen deden in Shanghai??

Maar ja langzaam komt eruit dat een grote bek heel vaak betekent ……“veel woorden maar geen daden”

Voor ons is het steeds meer een PR voordeel dat we daar niet bijhoren.

gr. hen

• jan willem

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.(tu)

Zelf was ik iets korter lid geweest maar 20 jaar

• Peter R

HÉ Hen maak je niet kwaad wij zouden een tegenhanger moeten vormen tegen die dieven die tot het gaatje gaan ik dacht dat alleen hoeren waren maar er zijn er meer

• Hans Erkelens

Je kan er van vinden wat je wilt, maar om een eventueel failissement van een (buitenlands) bedrijf te relateren aan een vermeend boekhoudkundig trucje van een vereniging gaat mij wat te ver. Kom op zeg!

• Peter R

een groot bedrijf heeft vele malen meer inspraak dan een klein bedrijf en de verhouding van de afdracht staat niet in verhouding en dat moet jij weten hans

• raymond

Maak je niet zo druk allemaaal

Doe waar je goed in bent en je klanten waarderen dat en die grote blaaskaken dat komt zich de komende tijd toch wel tegen en zie de resultaten van de afgelopen maanden ze vallen om en die in moeilijkheden zitten gaan nog meer rare sprongen maken tot ze niets meer kunnen

Peter en jou kwaliteiten zitten volgens mij meer in het roepen en iedereen zwartmaken jij kan beter vis gaan verkopen op de haagsche markt en doe niet zo zielig doe je werk dan kan je vast een goede vleesje verdienen dat doet de rest namelijk ook

Roepen dat er in de haagsche regio maar 2 koelbedrijven zijn is een droom voor je, zal beter zijn als je wat meer rond keek in plaats van onzin verkopen

Raymond

• Peter R

Onzinig gelul kijk naar de stek erkende en f-gassen bedrijven die koeltechniek doen en NIET naar die airco boeren haal het vuil uit je ogen

• Peter R

noem alle koelbedrijven die in DEN HAAG zitten en dan pas je bek opendoen